تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 23:40
کد خبر : 10066

واکنش‌های تدریجی به تصاویر منتشره از اوین

واکنش‌های تدریجی به تصاویر منتشره از اوین

*مسئولان بهداشتی می‌گویند هنوز کرونای لامبدا به ایران نرسیده است اما تنها در بیمارستان امام خمینی تهران بیش از ۱۰ بیمار کرونایی درگیر با «قارچ سیاه» بستری‌اند.   *پس از انتشار تصاویری از تزریق واکسن به قبایل بدوی در مالزی (قبیله ماه مری)، رسانه‌ها از تزریق واکسن به غارنشین صربستانی خبر دادند.   *امروز بسیاری

*مسئولان بهداشتی می‌گویند هنوز کرونای لامبدا به ایران نرسیده است اما تنها در بیمارستان امام خمینی تهران بیش از ۱۰ بیمار کرونایی درگیر با «قارچ سیاه» بستری‌اند.

 

*پس از انتشار تصاویری از تزریق واکسن به قبایل بدوی در مالزی (قبیله ماه مری)، رسانه‌ها از تزریق واکسن به غارنشین صربستانی خبر دادند.

 

*امروز بسیاری از رسانه‌ها تحت عنوان «فوری» از ربایش هواپیمای اوکراینی از کابل و نشستن آن در مشهد خبر دادند. خبرنگار «الجزیره» مدعی شد ماجرا متعلق به یک هفته پیش بوده و مقامات ایرانی درباره آن سکوت کرده‌اند. در ادامه، وزارت خارجه اوکراین به کلی ربایش هواپیما و انتقال آن به ایران را رد کرد.

 

*انتشار تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته داخلی بازداشتگاه اوین پس از هک آن، به تدریج مسئولان را به واکنش وامی‌دارد.

 

*رئیس قوه قضاییه از دادستان کل کشور خواسته تا به صورت فوری این موضوع را بررسی کند.

 

*محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه گفته قضیه در حال بررسی است و فردا اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

*رئیس سازمان زندان‌ها هم از خداوند، رهبری، ملت و زندانبانان عذرخواهی کرده است. برخی اعضای کمیسیون قضایی هم خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شده اند.

 

*در چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای دولت سیزدهم در بهارستان، فاطمی امین گزینه پیشنهادی وزارت صمت وعده داد در ۱۴۰۲ تورم نصف سال ۹۹ می شود.

 

*مخالفان زلفی گل گزینه پیشنهادی وزارت علوم از علاقه وی به خاتمی و حمایت از فتنه‌گران سخن گفتند و موافقان از جانبازی او.

 

*کمیسیون فرهنگی مجلس صلاحیت اسماعیلی را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید کرد. مخالفانش اما می‌گویند وی در سمت معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان انضباط مالی نداشته و به خاطر نداشتن سابقه فرهنگی، اهالی فرهنگ با او مخالفند.

 

*احمدی بیغش نماینده مجلس در مخالفت با ضرغامی برای وزارت میراث فرهنگی گفت، او اصلا رئیسی را قبول نداشت.

 

*وحیدی گزینه وزارت کشور مدعی شد با برنامه ریزی خوب ایران تا ۱۰ سال دیگر جزو ۱۰ اقتصاد برتر دنیا می شود.

 

رضایی نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت برخی در حال دلالی رای برای وزرا هستند.

 

*مرکز آمار اعلام کرده از میان ۸۰ هزار و ۱۷۸ مورد مراجعه به پزشکی قانونی در ارتباط با همسرآزاری، فقط چهار درصد مرد بوده‌اند.

 

*هند اعلام کرده تا طالبان در افغانستان حاکم است از بندر چابهار استفاده نمی‌کنیم.

 

*در شرایط دشوار ارزی کشور، جذب بازیکنان و مربیان خارجی آزاد اعلام شد. همچنین قرار است پول محموله‌های نفتی ایران به لبنان با پول لبنانی‌ها و نه دلار دریافت شود.

 

*پس از گزارش هزینه ۷۰۰ میلیون تومانی هر جلسه شورای شهر تهران، «شرق» از تدارک علیرضا زاکانی شهردار آتی پایتخت برای برگزاری مراسمی مجلل جهت شروع کار خبر داد.

 

*به گزارش ایران مامن، تکذیب افزایش ۱۵درصدی قیمت لاستیک، راه افتادن موج جدید گرانی محصولات لبنی به دنبال سیال شدن قیمت آن، حلالیت‌طلبی و خداحافظی وزیر بهداشت و حضور بدون ماسک گزینه وزارت بهداشت بین نمایندگان و افتتاحیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات