تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 5:02
کد خبر : 1012

کرونا هم نوار پیروزی‌های سرخپوشان پایتخت را پاره نکرد

کرونا هم نوار پیروزی‌های سرخپوشان پایتخت را پاره نکرد

پیروزی پرگل شاگردان یحیی گل محمدی در جدال با پیکان اکنون یک گام بزرگ دیگر برای آنها در مسیر دستیابی به پوکر قهرمانی محسوب می‌شود. به گزارش ایران مامن از سایت ورزش سه، پرسپولیس یکشنبه شب هشتم تیرماه در ورزشگاه آزادی نیمه اول بازی را از حریف جلو افتاد. سرخپوشان در نیمه دوم نیز برتر

پیروزی پرگل شاگردان یحیی گل محمدی در جدال با پیکان اکنون یک گام بزرگ دیگر برای آنها در مسیر دستیابی به پوکر قهرمانی محسوب می‌شود.

به گزارش ایران مامن از سایت ورزش سه، پرسپولیس یکشنبه شب هشتم تیرماه در ورزشگاه آزادی نیمه اول بازی را از حریف جلو افتاد.

سرخپوشان در نیمه دوم نیز برتر از پیکان ظاهر شد و علیرغم وعده عبدالله ویسی خط دفاعی این تیم همچنان پر اشتباه ظاهر شد تا اگر فرصت سوزی سرخ‌ها نبود نتیجه پرگل تر از این هم رقم بخورد.

پرسپولیس- پیکان

سورپرایز یحیی گل محمدی در این بازی دبل مهدی عبدی بود که کمتر کسی پیش از بازی انتظار این اتفاق را می‌کشید. شاگردان یحیی با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی و پوکر خود نزدیک شدند و در سمت مقابل نیز پیکان احتمالا با این روند مسیری جز سقوط انتظارش را نمی کشد.

گل‌های بازی را علی علیپور در دقیقه ۲۱ و مهدی عبدی در دقایق ۷۵ و ۸۱ به ثمر رساندند. تک گل پیکان هم در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید.

در جنگ مهاجمان دو تیم برای دستیابی به کفش طلا در نهایت این شهریار مغانلو بود که بهترین سود را از پنالتی لحظه پایانی تیمش برد و اکنون با ۱۱ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

برخلاف پرسپولیس که با ۵۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم و فاصله را با رقبا بیشتر کرد، آمار گل های دریافتی پیکان در مسیر تیم‌هایی قرار دارد که راهی جز سقوط در انتظار آنها نیست. دریافت ۴۱ گل قطعا برای هر خط دفاعی در نهایت آنها را به سقوط نزدیک می‌کند و باید دید آیا عبدالله ویسی قادر خواهد بود شرایط را در هشت بازی باقیمانده به سود تیمش کند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات