تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 23:42
کد خبر : 10124

اولین سفر استانی دولت سیزدهم و تکذیب وعده معاون اول برای ارزانی

اولین سفر استانی دولت سیزدهم و تکذیب وعده معاون اول برای ارزانی

*وزارت بهداشت افغانستان آخرین آمار قربانیان حمله «شاخه خراسان» داعش در کابل را ۱۷۰ نفر اعلام کرد که افزون بر ۱۳ نظامی آمریکایی، سه تبعه انگلیسی و ده‌ها نیروی طالبان اکثرا غیرنظامی بودند.   *جو بایدن که با شرایط پرفشاری بخاطر حوادث کابل روبرو است و برخی حتی از استیضاح او سخن می‌گویند، در کنفرانس

*وزارت بهداشت افغانستان آخرین آمار قربانیان حمله «شاخه خراسان» داعش در کابل را ۱۷۰ نفر اعلام کرد که افزون بر ۱۳ نظامی آمریکایی، سه تبعه انگلیسی و ده‌ها نیروی طالبان اکثرا غیرنظامی بودند.

 

*جو بایدن که با شرایط پرفشاری بخاطر حوادث کابل روبرو است و برخی حتی از استیضاح او سخن می‌گویند، در کنفرانس خبری گفت مسئولیت رخدادها را می‌پذیرد اما برنامه خروج از افغانستان تغییر نمی‌کند. وی همچنین اعلام داشته در گفت‌وگو با نخست وزیر اسرائیل راه‌های عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را بررسی می‌کند.

 

*رئیسی و اعضای هیات دولت منجمله وزیر بهداشت و نیرو، خوزستان را برای رسیدگی به معضلات جدی این استان، مقصد اولین سفر استانی قرار دادند.

 

*رئیسی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات آبی، کشاورزی، اشتغال و … در خوزستان اعلام داشت مقابله با کرونا، واکسیناسیون و تثبیت بازار اولویت‌های دولت است.

 

*همزمان با حضور رئیس جمهوری در خوزستان، زلزله ۴.۲ ریشتری و سیلی‌زدن یک دامپزشک به صورت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حضور وزیر بهداشت خبرساز شد.

 

*دفتر معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرد انتساب جمله «مردم از خرید خانه و ماشین دست نگه دارند چون همه چیز ارزان خواهد شد» به مخبر دزفولی را تکذیب کرد. همزمان رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام داشت رفع مشکلات یک شبه میسر نمی‌شود و باید به دولت رئیسی فرصت داد کشور را از شرایط سخت خارج کند.

 

*در روزی که وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست امنیتی بغداد راهی عراق شد، امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت برای ایران مذاکره‌ای که نتایج ملموس و عملی داشته باشد پذیرفتنی است.

 

*اظهارات علی لاریجانی که گفته تعلل وزارت بهداشت مانع دسترسی به ۱۸ میلیون واکسن چینی با قیمت ارزان شد باعث افزایش انتقادات از مسئولان بهداشتی دولت دوازدهم شد.

 

*خبرنگار NHK ژاپن پس از اعلام تعلیق تزریق ۱.۶ میلیون دوز واکسن مدرنا در این کشور به دلیل کشف آلودگی، خبر داد واکسیناسیون با مدرنا متوقف نشده است.

 

*به گزارش ایران مامن، در میان اخبار ورزشی دستیابی ایران به اولین مدال پارالمپیک از سوی امیر جعفری در وزنه برداری، اعتراض سوری‌ها به میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی و پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات