تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 15:03
کد خبر : 10136

مسافران شهریوری در تب و تاب

مسافران شهریوری در تب و تاب

با وجود اعلام روند کاهشی کرونا در چند استان و نیز افت اندک مراجعات به مراکز درمانی در پایتخت، نقشه رنگ‌بندی شهرها تغییر نکرد و محدودیت‌های تردد از اولین روز هفته مجددا تمدید شد. آمار مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد محدودیت‌های مذکور تاکنون کارایی چندانی نداشته است. بر اساس این آمار، در هفته اخیر

با وجود اعلام روند کاهشی کرونا در چند استان و نیز افت اندک مراجعات به مراکز درمانی در پایتخت، نقشه رنگ‌بندی شهرها تغییر نکرد و محدودیت‌های تردد از اولین روز هفته مجددا تمدید شد.

آمار مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد محدودیت‌های مذکور تاکنون کارایی چندانی نداشته است. بر اساس این آمار، در هفته اخیر جاده‌های کشور شلوغ‌تر از هفته قبل از آن بود و مردم پس از روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا دو برابر بیشتر از این ایام به مسافرت رفتند.

 

علاوه بر این، امروز تصاویری در رسانه‌ها از تجمع مردم در مقابل فرمانداری تهران برای دریافت مجوز تردد استانی انتشار یافت.

با وجود انتظار عمومی برای کاهش مبتلایان و قربانیان و به تبع آن محدودیت‌ها، رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشته چیزی که اکنون با مرگ ۷۰۹ تایی می‌بینیم، مربوط به دو هفته قبل است. با توجه به این شرایط همچنان در هفته‌های آینده باید انتظار مرگ‌های اینچنینی و حتی چهار رقمی را داشته باشیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات