تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 23:49
کد خبر : 10168

روایت‌های متضاد درباره حوادث اوین

روایت‌های متضاد درباره حوادث اوین

*رئیس جمهور پس از حضور در نشست سران قوا، در جلسه ستاد اقتصادی دولت دستور داد برای کنترل تورم و بازار ارز اقدامات سازمان‌یافته و فوری انجام شود.   *بعد از اشارات رئیس سازمان زندان‌ها به تخلفات صورت گرفته از سوی بعضی پرسنل، حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم گفت تخلف در اوین

*رئیس جمهور پس از حضور در نشست سران قوا، در جلسه ستاد اقتصادی دولت دستور داد برای کنترل تورم و بازار ارز اقدامات سازمان‌یافته و فوری انجام شود.

 

*بعد از اشارات رئیس سازمان زندان‌ها به تخلفات صورت گرفته از سوی بعضی پرسنل، حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم گفت تخلف در اوین محرز است. فیلم‌ها مربوط به سال‌ها ۹۵ تا ۹۹ و تخلفات ساختاری بوده است.

حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰

 

*با وجود این اظهارات، حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس فیلم‌های اوین را ساخته صهیونیست‌ها دانست و گفت شکنجه در زندان‌ها را نمی‌پذیرد. معاون اول قوه قضاییه هم اظهار داشت برخی فیلم‌های منتشره از اوین مونتاژ شده و ربطی به این قوه ندارد.

 

*وزیر امور خارجه که ماجرای عربی صحبت کردن و ایستادن نامتعارفش در عکس یادگاری رهبران به جای مجاورت با همتای سعودی در نشست امنیتی بغداد خبرساز شده، امروز با رئیس جمهوری سوریه دیدار کرد.

 

*در روزی که خبر تزریق آب مقطر به جای واکسن از سوی یکی از پرستاران بیمارستان‌های تهران انتشار یافت، نیروی انتظامی تایید کرد ۳۰۰ دوز واکسن کرونا در یک تاکسی در منطقه یافت آباد تهران سرقت شده است.

 

*سخنگوی هیات رئیسه مجلس از الزام بانک ها در طرح قریب الوقوع «جهش تولید مسکن» برای اختصاص سالانه ۲۰درصد تسهیلاتشان خبر داد.

 

*پس از اعلام بازگشایی مدارس به صورت مجازی و حضوری از مهرماه، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی اظهار داشت امکان بازگشایی حضوری فعلا وجود ندارد.

 

*برخی خبرنگاران حوزه سلامت به جای دوز دوم واکسن کرونا، دوز یادآور «سوبرانا پلاس» را دریافت کرده‌اند. وزارت بهداشتی‌ها این اشتباه را «توفیق اجباری» خبرنگاران دانسته‌اند.

 

*رئیس سازمان هواشناسی اعلام کرده بارش‌های پاییز امسال پایینتر از میزان نرمال خواهد بود.

 

*در روزی که رکوردشکنی ۳۰ساله تورم سالانه آمریکا زیر ۵ درصد اعلام شد، مرکز آمار ایران اعلام کرد نرخ تورم مردادماه از ۴۵ درصد عبور کرده است.

 

*وزیر صنعت مدعی شده تا سه سال دیگر صنعت خودروی کشور افتخار ملی خواهد شد.

 

*هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس گفته باید به هر شکل ممکن سوخت کشورهای محور مقاومت را تامین کنیم.

 

*کاروان پارالمپیک کشورمان امروز در توکیو دو طلا در جودو و دو نقره در دو و میدانی و وزنه‌برداری به دست آورد.

 

*سازمان حقوق بشری هه نگاو مدعی شده در جوانرود کرمانشاه سه دختر نوجوان توسط سپاه به مدت یک روز بازداشت شده اند که یکی از آن‌ها بعد از آزادی خودکشی ناموفق داشته است.

 

*به دنبال هشدار آمریکایی‌ها مبنی بر حمله دوباره داعش به فرودگاه کابل، این فرودگاه با راکت مورد حمله قرار گرفت.

 

* در تازه‌ترین اخبار مربوط به طالبان، انتصاب محکوم طراحی حمله انتحاری به ورزشکاران المپیکی افغانستان و انتخاب خزانه دار رهبر طالبان به ریاست بانک مرکزی که تنها سواد خواندن و نوشتن دارد مورد توجه قرار گرفت. سخنگوی طالبان هم در مصاحبه با صدا و سیما گفت آمریکایی ها زمینه انفجارهای فرودگاه کابل را ایجاد کردند.

 

*به گزارش ایران مامن، افت حدود ۵۰۰ تومانی قیمت دلار، اعلام کاهش ۵۰درصدی چک‌های برگشتی به واسطه قانون جدید چک، روانه شدن روزی ۲هزار مهاجر افغانستانی به سوی مرزهای ایران و انتخاب محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت سابق به ریاست سازمان انرژی اتمی از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات