تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 23:17
کد خبر : 10247

غیبت مشکوک روحانی و هیاهوی محاکمه او

غیبت مشکوک روحانی و هیاهوی محاکمه او

*در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از چینش جدید روسای سه‌قوه، رئیسی در این جلسه حاضر شد تا به غیبت چندساله مقام ریاست‌جمهوری در مجمع خاتمه دهد. برگزاری جلسه مجمع بهانه‌ای شد تا برخی این سوال را مطرح سازند که چرا حکم عضویت روحانی در مجمع صادر نشده است.   *پس از آنکه

*در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از چینش جدید روسای سه‌قوه، رئیسی در این جلسه حاضر شد تا به غیبت چندساله مقام ریاست‌جمهوری در مجمع خاتمه دهد. برگزاری جلسه مجمع بهانه‌ای شد تا برخی این سوال را مطرح سازند که چرا حکم عضویت روحانی در مجمع صادر نشده است.

 

*پس از آنکه خبرگزاری «فارس» از شکایت ۵۰۰ هزار طلبه از حسن روحانی خبر داد، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم اظهار داشت سه شکایت این کمیسیون از روحانی به قوه قضائیه ارجاع شده است.

 

*با بلندترشدن صدای طرفداران محاکمه روحانی، برخی با اشاره به سابقه امنیتی وی و بی‌پروایی‌های احمدی‌نژاد، به دادگاه کشیدن روسای جمهوری را در حد شوخی عنوان می‌کنند.

 

*به گفته وزیر کار، به همه ۵۰ هزار نفر کادر درمان تامین اجتماعی هفته آینده یک میلیون تومان پرداخت می‌شود. عبدالملکی در سخنانی همچنین از نزدیکی «روابط عاطفی» تیم اقتصادی دولت سخن گفت. روزنامه «کیهان» هم از قول وزیر کار برای قرار گرفتن داروهای ناباروری زیر پوشش بیمه نوشت.

 

*علیرضا پناهیان واعظ سرشناس پایتخت که وزیر بهداشت را به خاطر واردات واکسن و بی‌توجهی به «برکت» تهدید کرده، از نیروهای انقلابی خواسته تا به جای تعقیبات نماز صفحات انقلابی را لایک کنند.

 

*بنا بر نتایج نظرسنجی ایسپا، ۱۹.۸ کاربران رسانه‌های اجتماعی گفته‌اند از این رسانه‌ها کسب درآمد می‌کنند.

 

*بر اساس آمار کرونایی، بیش از ۴۱ هزار نفر در بهشت زهرا تهران دفن شده‌اند و در اصفهان تعداد قربانیان افزون بر ۱۴ هزار تن بوده است.

 

*معاون کل وزارت بهداشت می‌گوید ۶۱۲ هزار نفر از ایرانیان به دلیل هزینه های درمانی طی بحران کرونا به زیر خط فقر کشیده شده اند.

 

*همزمان با اعلام افزایش قیمت پنیر به میزان ۳۸ درصد طی ۲ هفته، دلیل حذف تُن ماهی از سفره بسیاری از خانواده‌های ایرانی حذف ارز دولتی آن عنوان شد.

 

*تهران در میان هفت شهر دارنده بدترین وضع از نظر ترافیک قرار دارد.

 

*عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت تنها ۱۲ درصد از کودکان گروه سنی زیر ۶ سال پوسیدگی دندان ندارند.

 

*در تازه ترین انتصاب های رئیسی، محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان و انسیه خزعلی دختر عضو متوفی فقهای این شورا به ترتیب به معاونت حقوقی و زنان رسیدند.

 

*سعید محمد نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری با انتقاد از برنامه مسکن سازی رئیسی گفت این پروژه تورم ۴۰درصدی به دنبال دارد.

 

*همزمان با آماده شدن طالبان برای حمله به پنجشیر و پرواز اولین هلی‌کوپترهای امارت اسلامی، ادعای برخی رسانه‌های افغان مبنی بر انتقال برخی تجهیزات زرهی به جا مانده آمریکا به ایران مورد توجه قرار گرفت.

 

*جو بایدن مجددا با دفاع از تصمیم خروج از افغانستان گفته مبارزه با تروریسم در افغانستان را بدون جنگ زمینی ادامه می دهیم.

 

*به گزارش ایران مامن، عزل فرمانده حفاظت زندان اوین، کسب هشتمین مدال طلای ایران در پارالمپیک توسط سعید افروز در پرتاب نیزه، بازداشت یک نفر در یاسوج به اتهام آتش‌زدن تندیس سردار سلیمانی، ادامه آتش‌سوزی در تالاب انزلی، اجباری شدن آموزش کتاب اندیشه‌های شی جین پینگ رئیس جمهور چین در مدارس این کشور و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات