تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 23:54
کد خبر : 10265

شهریور پُر واکسن برای بازگشایی مدارس

شهریور پُر واکسن برای بازگشایی مدارس

*پس از ورود محموله حدود ۱.۵میلیون دوزی واکسن آسترازنکا به کشور، وزیر بهداشت اعلام کرد هفته آینده ۱۹ میلیون دوز دیگر وارد خواهد شد و این رقم تا پایان شهریور به ۴۰ میلیون افزایش می‌یابد. به گفته عین‌اللهی واکسیناسیون والدین دانش‌آموزان هم به زودی انجام می‌شود.   *وزیر امور خارجه اتریش هم در گفت‌وگو با

*پس از ورود محموله حدود ۱.۵میلیون دوزی واکسن آسترازنکا به کشور، وزیر بهداشت اعلام کرد هفته آینده ۱۹ میلیون دوز دیگر وارد خواهد شد و این رقم تا پایان شهریور به ۴۰ میلیون افزایش می‌یابد. به گفته عین‌اللهی واکسیناسیون والدین دانش‌آموزان هم به زودی انجام می‌شود.

 

*وزیر امور خارجه اتریش هم در گفت‌وگو با امیرعبداللهیان از آمادگی کشورش برای اهدای یک میلیون دوز واکسن کرونا به ایران تا ۲هفته آینده سخن گفت.

 

*رئیس سازمان هلال احمر اظهار داشته برای عبور از وضعیت بحرانی کرونا نیاز به ۱۸۰ میلیون دوز واکسن داریم.

 

*به گفته رئیس جمهوری، طرح بعضی بحث‌ها درباره بیماری باعث ترس و نگرانی مردم می‌شود. رئیسی افزود شنبه درباره پیاده روی اربعین تصمیم گیری می‌شود. وی همچنین وضعیت تامین و ذخیره کالاهای اساسی را قابل قبول خواند.

 

*با وجود مخالفت‌های گسترده با شهرداری علیرضا زاکانی در پایتخت، حکم وی و شهرداران ساری و قم به امضای وزارت کشور رسید.

 

*وزیر جدید بهداشت در مراسم خداحافظی سعید نمکی وزیر سابق اظهار داشت وی آبرویش را برای نظام گذاشته و «شهید زنده» است.

 

*رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم می‌گوید تبلیغات ضدواکسن در این شهر و استان فراوان است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم از خواباندن بیماران در راهروی بیمارستان‌ها خبر داده است.

 

*با عبور مصرف از مرز ۶۵ هزار مگاوات، سخنگوی صنعت برق از محاسبه متفاوت بهای برق برای مشترکان مختلف بر اساس میزان مصرف سخن گفت.

 

*وزارت رفاه ثبت نام برای جاماندگان یارانه نقدی را تکذیب کرد.

 

*بر اثر سقوط مینی بوس به دره‌ای در جاده کامیاران- پالنگان در استان کردستان، ۱۶ تن جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر زخمی شدند.

 

*آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان اظهار داشته این مجلس باید دولت رئیسی را به مردم معرفی کند تا قدرش را بدانند.

 

*رسانه‌های فارسی زبان خارجی از مرگ یک زندانی در آذربایجان شرقی و شهر اهر به دنبال اجرای حکم شلاق وی خبر دادند.

 

*در ‌شبانه‌روزی که کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال توانست در دیدار ملی با ایرلند با زدن ۲ گل رکورد گل‌های ملی علی دایی را بشکند، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر با یک گل از سد سوریه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی گذشت.

 

*به گزارش ایران مامن، سفر رئیسی به چابهار در چارچوب دومین سفر استانی دولت سیزدهم، دستیابی زهرا نعمتی به مدال طلای تیراندازی با کمان پارالمپیک توکیو، کشته شدن ۶۵ نفر در درگیری‌های تازه یمن در شهر مارب و هشدار عراق درباره قطعی گسترده برق در این کشور پس از اعلام کاهش صادرات گاز ایران از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات