تاریخ انتشار : جمعه 12 شهریور 1400 - 23:25
کد خبر : 10284

زمزمه راه‌اندازی مذاکرات در دولت رئیسی

زمزمه راه‌اندازی مذاکرات در دولت رئیسی

*سیدابراهیم رئیسی بعد از سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان و سر زدن به نواحی محروم شهرهایی مثل چابهار و زابل به تهران برگشت.   *شبکه بلومبرگ مدعی شده رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال دیدار با رئیس جدید سازمان انرژی اتمی ایران پیش از برگزاری نشست عمومی آژانس در ۳۰ شهریور

*سیدابراهیم رئیسی بعد از سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان و سر زدن به نواحی محروم شهرهایی مثل چابهار و زابل به تهران برگشت.

 

*شبکه بلومبرگ مدعی شده رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال دیدار با رئیس جدید سازمان انرژی اتمی ایران پیش از برگزاری نشست عمومی آژانس در ۳۰ شهریور است.

 

*بلومبرگ همچنین پیش‌بینی کرده که احتمالا دور هفتم مذاکرات وین در حاشیه نشست عمومی آژانس برگزار شود.

 

*نماینده آمریکا در امور ایران اعلام کرده این کشور و شرکای اروپایی در برابر ایران صبور بوده‌اند و تا ابد نمی‌توانند منتظر تصمیم تهران بمانند.

 

*ولادیمیر پوتین ضمن انتقاد از رفتار «غیرانسانی» کشورهای غربی در تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که بخاطر کرونا به کمک نیاز دارد، اظهار امیدواری کرد طالبان رفتاری متمدنانه در پیش گیرد.

 

*همزمان با ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به کشور به میزان ۵میلیون دوز، وزیر امور خارجه چین به امیرعبداللهیان اطمینان داد در ماه سپتامبر و روزهای آینده حجم بالایی از سینوفارم به ایران تحویل داده خواهد شد.

 

*سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح امروز پس از مدتی بیماری درگذشت.

 

*معاون درمان ستاد کرونا در استان تهران اظهار داشت برنامه وزارت بهداشت تزریق واکسن کرونا برای همه جمعیت طی ۶ تا ۹ ماه یک بار است.

 

*دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ گفته بازگشایی مدارس یک تصمیم اجرایی است که باید موج پنجم کنترل شده و واکسیناسیون به سطح مناسبی رسیده باشد.

 

*علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفته ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم در مورد مسکن در رنج‌اند.

 

*رویترز مدعی شده محموله نفت ایران با تانکر از سوریه وارد لبنان می شود.

 

*امیررضا خادم معاون پیشین وزارت ورزش گفته سرخابی‌های پایتخت به دلیل مشکلات سنگین مالی و حقوقی امکان خصوصی‌سازی ندارند.

 

*رسانه‌ها از قتل همسر ۱۴ساله یک روحانی در روستای پادروند استان لرستان خبر داده‌اند. گفته شده مبینا سوری به ظن خیانت به همسرش به دست اعضای خانواده خود و شوهرش به قتل رسیده است.

 

*امام جمعه کرج اظهار داشته بانوان امروز به جای مادر شدن سگ به دست گرفته اند.

 

*پس از سقوط محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد در ساختمان نیمه کار یک مرکز طب سنتی، دختر وی احتمال سقوط عمدی به دلیل قصد پدرش برای افشاگری علیه مافیای دارو را رد کرد.

 

*حامد امیری با رکوردشکنی در پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو دهمین طلایی کاروان ایران نام گرفت.

 

*۶ نفر در اقدام تروریستی یک مهاجم هوادار داعش در نیوزلند با چاقو هدف حمله قرار گرفتند.

 

*به گزارش ایران مامن، تکذیب شایعه کاهش حقوق کارمندان دولت از سوی سازمان برنامه و بودجه، درگیری طالبان با نیروهای مقاومت افغانستان در پنجشیر و تظاهرات زنان در کابل برای حفظ حقوقشان از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات