تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 16:03
کد خبر : 10345

رحیم جهانی گزینه مطرح برای استانداری آذربایجان شرقی

رحیم جهانی گزینه مطرح برای استانداری آذربایجان شرقی

بعد از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و مستقر شدن هیات دولت و همچنین مشخص شدن بسیاری از پست‌ها و معاونت‌های حساس، چند روزی است گمانه‌زنی ها درباره استانداران کلید خورده است.   شاید به جرات بتوان گفت بعد از تعیین وزرا، جایگاه استانداری علی الخصوص در سطح استان‌های کلیدی‌،

بعد از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم و مستقر شدن هیات دولت و همچنین مشخص شدن بسیاری از پست‌ها و معاونت‌های حساس، چند روزی است گمانه‌زنی ها درباره استانداران کلید خورده است.

 

شاید به جرات بتوان گفت بعد از تعیین وزرا، جایگاه استانداری علی الخصوص در سطح استان‌های کلیدی‌، از مهم ترین پست‌های اجرایی است که در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری‌ها در جریان است.

 

طبق اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی ایران مامن، دکتر رحیم جهانی یکی از جدی ترین گزینه‌های استانداری آذربایجان شرقی محسوب می‌شود. جوان، انقلابی و بومی بودن، داشتن روابط حسنه با نهادهای انقلابی و رویکرد تعاملی با گروه‌ها و جریان‌های مختلف، پشتیبانی رسانه‌ها و مردم و همچنین میدان دادن به جوانان، از مهم ترین نقاط قوت دکتر جهانی محسوب می شود.

 

دیروز در جلسه هیات دولت، استاندار خوزستان تعیین شد و به زودی قطار تغییر استانداران به سراسر کشور خواهد رسید که امیدواریم با انتخاب استانداران جوان و انقلابی شاهد تغییرات اساسی در مسائل اقتصادی، فرهنگی علی الخصوص عمرانی و زیربنایی استان‌ها باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات