تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 23:53
کد خبر : 10378

کشمکش تازه میان ایران و آژانس

کشمکش تازه میان ایران و آژانس

*بعد از اقدام مثبت قوه قضاییه در تعیین تکلیف دعوای چندساله پلیس راهور و سردفتران رسمی به سود مردم درباره سند خودرو، محسنی اژه ای گفت ضرورت دارد برخی قوانین و رفتارها به نفع زنان تغییر یابد.   *به دنبال خبر برخی رسانه‌های غربی مبنی بر مخالفت ایران با سفر رئیس آژانس بین المللی انرژی

*بعد از اقدام مثبت قوه قضاییه در تعیین تکلیف دعوای چندساله پلیس راهور و سردفتران رسمی به سود مردم درباره سند خودرو، محسنی اژه ای گفت ضرورت دارد برخی قوانین و رفتارها به نفع زنان تغییر یابد.

 

*به دنبال خبر برخی رسانه‌های غربی مبنی بر مخالفت ایران با سفر رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، این نهاد گزارش داد ذخیره اورانیوم ۶۰ درصدی ایران به ۱۰ کیلوگرم رسیده است و بیش از ۸۴ کیلو اورانیوم تا ۲۰درصد غنی سازی شده است.

 

*نماینده ایران در وین در پی این گزارش، آژانس را به بزرگنمایی متهم ساخت و گفت هیچ کس نمی‌تواند از ایران توقف فعالیت هسته‌ای را بخواهد.

 

*سهمیه ۳۰هزار زائری عراق برای اربعین باعث شده تا سفر زمینی‌ به کلی منتفی شود و تنها سفر با هواپیما و بلیت ۴.۵ میلیونی رفت‌وبرگشت میسر خواهد بود. به این ترتیب، هر گونه تور زمینی کلاهبرداری عنوان شده است.

 

*وزارت بهداشت در مورد انتشار اپلیکیشن کلاهبرداری با نام جعلی سامانه سلامت هشدار داد و اعلام کرد تنها راه ثبت‌نام واکسن salamat.gov.ir   است.

 

*نامه نگاری دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیروی خوزستان درباره برگزاری ادعیه نزول باران بر اساس دستور وزیر نیرو و تهیه کلیپ‌ از آن، امروز خبرساز شد.

 

*اظهارات کارشناس صدا و سیما که گفته دزدها به جای بانک زدن اکنون بانک تاسیس می‌کنند مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

 

*بعد از اعلام وزارت بهداشت در زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها، وزیر علوم اعلام کرد آموزش برای تمام دانشجویان در تمام مقاطع -به جز ارشد و دکتری در مرحله پایان‌نامه- مجازی است.

 

*بر اساس اعلام سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، قیمت سیمان در روزهای آتی به ۲۵ هزار تومان می‎رسد.

 

*نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس هم مدعی شده ظرف ۳ تا ۶ ماه آینده اسامی نجومی‌بگیران را اعلام می‌کنیم.

 

*۲۲ نماینده مجلس طرحی را امضا کرده‌اند که بر اساس آن برای حذف یارانه‌ها و پرداخت مستقیم آن به مردم باید رفراندوم برگزار ‌شود.

 

*هلال احمر اعلام کرده به زودی اتباع خارجی با واکسن‌های یک میلیون دوزی یونیسف واکسینه می‌شوند.

 

*مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت طالبان با انتقاد از اصلاح‌طلبان و بی‌عملی آنان در استفاده از نیروهای سنی‌مذهب، باز هم گفت که طالبان فعلی طالبان قبلی نیست.

 

*در شرایطی که تظاهرات ضدطالبان و ضدپاکستان در شهرهای مختلف افغانستان و سایر کشورها منجمله ایران و آمریکا ادامه دارد و رسانه‌ها از کشته‌شدن برخی مردم عادی خبر داده‌اند، طالب‌ها دولتشان را در کابل اعلام کردند.

 

*طالبان بعد از اعلام ممنوع‌الخروجی همه افغانستانی‌ها، برخلاف وعده قبلی، مقبره احمدشاه مسعود را تخریب کرد. طالبان اعلام کرده آماده برقراری رابطه با آمریکا هستیم اما میانه‌ای با اسرائیل نخواهیم داشت.

 

به گزارش ایران مامن، تاکید رئیسی بر بازنگری در سیاست‌های وارداتی در جهت تقویت تولید داخلی، ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به ماجرای کالاهای دپو شده و فاسدشدنی در گمرک، ماجرای لو دادن شماره سخنگوی جبهه مقاومت ملی در پنجشیر توسط بی بی سی که منجر به کشته‌شدن وی شد، سقوط ۶هزار دلاری بازار رمز ارزها در عرض چند ساعت و … از دیگر اخبار ۲۴ ساعت گذشته بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات