تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 10:16
کد خبر : 1040

آتش‌سوزی در سینا اطهر ؛ پلاسکو تکرار شد و نشد

آتش‌سوزی در سینا اطهر ؛ پلاسکو تکرار شد و نشد

ایران مامن : دیشب حوالی ساعت ۲۱ آتش‌سوزی در کلینیک پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس تهران موجب انفجار در ساختمان این کلینیک شد. تا صبح روز چهارشنبه یازدهم تیرماه شما قربانیان حادثه به ۱۹ نفر و مصدومان به ۱۵ نفر رسیده است. بنا به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و

ایران مامن : دیشب حوالی ساعت ۲۱ آتش‌سوزی در کلینیک پزشکی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس تهران موجب انفجار در ساختمان این کلینیک شد.

تا صبح روز چهارشنبه یازدهم تیرماه شما قربانیان حادثه به ۱۹ نفر و مصدومان به ۱۵ نفر رسیده است.

بنا به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران این حادثه حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد و وقوع حادثه بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

پلاسکو تکرار نشد

به گزارش ایران مامن از خبرگزاری ایرنا، این حادثه به بزرگی پلاسکو نبود و آتش‌نشانان و امدادگران اعزامی، با کوله‌باری از تجربه حوادثی چون پلاسکو به داد مردمی شتافتند که در داخل ساختمان محبوس شده بودند.

در سایه همین تجربه، ساختمان‌های اطراف از زبانه‌های آتش در امان ماند و حریقِ منجر به انفجار در سریع‌ترین زمان ممکن و در حوالی ساعت ۲۳ مهار شد.

نخستین ثمره آن هم با هدایت عده‌ای از حادثه‌دیدگان به پشت‌بام ساختمان و رهایی آنان با استفاده از تجهیزات جدیدی که پس از حادثه پلاسکو در اختیارشان قرار گرفته بود، نمایان شد و این آرامش‌خاطر را به پایتخت‌نشینان داد که «پلاسکو دیگر تکرار نمی‌شود».

باز هم ازدحام جمعیت

هجوم برخی از مردم برای تماشای این حادثه، بار دیگر خاطره تلخ ازدحام جمعیت آن روزها در مقابل پلاسکو را در ذهن زنده کرد؛ حضوری که مانع از امدادرسانی سریع به حادثه‌دیدگان ‌شد و معلوم نیست این موضوع تا به کی باید ادامه داشته باشد!

سینا اطهر آتش سوزی

خیابان‌های اطراف محل حادثه نیز شلوغ و مملو از جمعیت بود و اگرچه وقوع این حادثه همه را نگران کرده بود اما انتظار می‌رفت مردم این بار با تکیه بر خاطره پلاسکو از ازدحام دوری ‌کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات