تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 1:07
کد خبر : 10531

فعالیت بورس تا پایان شهریور زیر سقف ۱.۵ میلیونی

فعالیت بورس تا پایان شهریور زیر سقف ۱.۵ میلیونی

رخدادهای دوشنبه بورس ادامه روند روز قبل از آن بود و با افت حدود یک درصدی، شاخص کل روی یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد جای گرفت. قیمت دلار اما رشدی حدود ۶۰ تومانی داشت.   وضعیت بازار نشان می‌دهد که برای تحلیل‌های درازمدت باید به انتظار فرجام یا حداقل مشخص شدن سمت و سوی

رخدادهای دوشنبه بورس ادامه روند روز قبل از آن بود و با افت حدود یک درصدی، شاخص کل روی یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد جای گرفت. قیمت دلار اما رشدی حدود ۶۰ تومانی داشت.

 

وضعیت بازار نشان می‌دهد که برای تحلیل‌های درازمدت باید به انتظار فرجام یا حداقل مشخص شدن سمت و سوی مذاکرات هسته‌ای نشست.

 

برای کوتاه مدت اما تحلیلگران می‌گویند روند شاخص و کلیت بازار تا آخر شهریورماه به همین صورت و به شکل اصلاحی خواهد بود. دلیل این موضوع هم تحولات شرکت‌های سرمایه‌گذاری و صورت‌های مالی شرکت‌ها است.

 

به گفته برخی تحلیلگران بازار سرمایه به نظر می‌رسد گروه معدنی و فلزات اساسی با توجه به شرایط جهانی مطلوب و مناسب می‌توانند پیشتاز بازار باشند.

 

بر اساس این دست تحلیل‌ها، شاخص کل طی شهریورماه در محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد با توجه به قیمت فعلی دلار نوسان خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات