تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 23:51
کد خبر : 10567

چالش و نرمش مخالفان تندرو توافق هسته‌ای

چالش و نرمش مخالفان تندرو توافق هسته‌ای

*وزیر جنگ اسرائیل در اظهارنظری بی‌سابقه اعلام کرد، تل‌آویو آماده است توافق هسته‌ای جدید با ایران را بپذیرد. در داخل ایران هم برخی مخالفان سابق برجام مانند تقی پور نماینده تهران و وزیر ارتباطات دولت احمدی‌نژاد از توافق هسته‌ای حمایت کرده‌اند.   *با این حال نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل گفته اگر لازم باشد این

*وزیر جنگ اسرائیل در اظهارنظری بی‌سابقه اعلام کرد، تل‌آویو آماده است توافق هسته‌ای جدید با ایران را بپذیرد. در داخل ایران هم برخی مخالفان سابق برجام مانند تقی پور نماینده تهران و وزیر ارتباطات دولت احمدی‌نژاد از توافق هسته‌ای حمایت کرده‌اند.

 

*با این حال نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل گفته اگر لازم باشد این رژیم به تنهایی جلوی سلاح هسته‌ای ایران را می‌گیرد.

 

*انتخاب علی باقری کنی به معاونت سیاسی وزارت خارجه و هدایت تیم مذاکره کننده باعث طرح دیدگاه‌های منفی درباره ادامه مذاکرات شده است.

 

*به گفته رئیس سازمان انرژی اتمی، تعدادی از دوربین‌های آژانس در عملیات‌های تروریستی اخیر آسیب دیده است.

 

*مجلس با این شرط واردات خودرو را آزاد کرد که واردکننده به ازای صادرات یا بدون انتقال ارز، خودرو وارد کند.

 

*بر اساس اعلام بانک مرکزی، رشد نقدینگی به ۱۲.۸ درصد در پایان مردادماه امسال و حجم آن به ۳۹ میلیون و ۲۱۴ هزار میلیارد تومان رسید.

 

*استاندار تهران از بازگشایی آزمایشی کلاس‌ها به صورت ۱۰ نفره خبر داد.

 

*در سال ۹۹ بیش از ۶۵ درصد ایرانیان بالای ۱۵ سال حداقل در یک رسانه اجتماعی عضو بوده‌اند؛ ۸۸.۵ درصد از کل این جمعیت در واتساپ و ۶۸ درصد در اینستاگرام عضویت داشته‌اند.

 

*بر اساس اعلام پزشکی قانونی، در ۴ ماه نخست امسال ۲۲۱ هزار نفر یعنی پنج درصد بیش از پارسال بخاطر مصدومیت نزاع به این دستگاه مراجعه کرده‌اند. از این تعداد بیش از ۷۱ هزار نفر زن بوده‌اند.

 

*عفو بین الملل مدعی شده از ژانویه ۲۰۱۰ میلادی حداقل ۷۲ مورد مرگ در ۴۲ زندان ایران اتفاق افتاده که ۴۶ مورد بر اثر شکنجه بوده است. همزمان، سخنگوی قوه قضاییه مرگ یاسر منگوری متهم کُرد فعال در گروه‌های معاند زیر شکنجه را تکذیب کرد.

 

*آمار گمرک می‌گوید در پنج ماه اول امسال ۱۰۰۰ تن پشم به ارزش ۵.۷ میلیون دلار وارد شده و این در حالی است که به دلیل نبود مشتری، برخی دامداران داخلی پشم دام خود را دور می‌ریزند.

 

*به گفته وزیر ارشاد، ترویج فرهنگ شهادت از ماموریت های اصلی ما در این نهاد خواهد بود.

 

*امام جمعه مشهد می‌گوید زندگی یک سوم حاشیه‌نشینان مشهد با خاک یکسان شده است.

 

*رئیس انجمن تولیدکنندگان برنج، افزایش قیمت نوع ایرانی این کالا را که به بورس پیوسته بخاطر عدم نظارت در کلانشهرها دانست و اظهار کرد نرخ هر کیلو برنج ایرانی باید نهایتا ۴۴هزار تومان باشد.

 

*نتایج یک پژوهش درباره کرونا نشان می‌دهد ۲۴ درصد زوج‌ها باروری خود را به تاخیر انداخته‌اند.

 

*سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اختلاف آرای رئیس سابق دستگاه قضا و دادستان کل درباره سندیت برگ سبز خودرو، اعلام کرد مجلس باید به این موضوع ورود کند.

 

*به گزارش ایران مامن، اعلام آمادگی وزیر امور خارجه برای تامین نیازهای مختلف لبنان از سوی ایران، اعلام سقف ۴۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی ساخت و خرید مسکن پایتخت برای زوجین و منفردین، کارشکنی جمهوری آذربایجان در ترانزیت کالا میان ایران و ارمنستان، امکان قسطی پرداخت کردن قبوض برق، اعلام پایان کار دلار ۴۲۰۰ تومانی و … از دیگر اخبار ۲۴ ساعت اخیر بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات