تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 14:02
کد خبر : 10575

خودنمایی رمزارزها مقابل نقدینگی چهار هزار هزار میلیارد تومانی

خودنمایی رمزارزها مقابل نقدینگی چهار هزار هزار میلیارد تومانی

آخرین روز هفته کاری بورس، باز هم تابلو نمادها غالبا به رنگ قرمز درآمد و شاخص کل با ریزش بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ واحدی روی عدد یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد جای گرفت.   بررسی هفتگی بازار سهم هم از ریزش ۳۸ هزار واحدی معادل ۲.۵ درصد شاخص کل در واپسین روز

آخرین روز هفته کاری بورس، باز هم تابلو نمادها غالبا به رنگ قرمز درآمد و شاخص کل با ریزش بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ واحدی روی عدد یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد جای گرفت.

 

بررسی هفتگی بازار سهم هم از ریزش ۳۸ هزار واحدی معادل ۲.۵ درصد شاخص کل در واپسین روز هفته قبل از آن حکایت دارد.

 

در هفته‌ای که گذشت، در ۴ روز کاری شاهد خروج پول حقیقی بودیم و تنها در روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد. در مجموع کل هفته، ۲ هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.

 

تحولات اخیر بورس همراه شده با طرح ادعای کاهش شدید قیمت خودروهای خارجی به واسطه صدور مجوز واردات مشروط این خودروها از سوی مجلس که می‌تواند قیمت محصولات داخلی را هم متاثر سازد.

 

از سوی دیگر دلار با توجه به دورنمای نامعلوم مذاکرات، طی روزهای گذشته تقریبا درجا زده و بازار ارز از نگاه بسیاری پرریسک است. همچنین معلوم نیست سیاست‌های مسکن‌سازی دولت جدید چه تاثیری بر بازار مسکن برجای بگذارد.

 

در این اوضاع نامشخص، بازار رمز ارزها برابر نقدینگی چهار هزار هزار میلیارد تومانی خودنمایی می‌کند خصوصا که سیگنال‌هایی از تقویت بیت کوین به عنوان مهمترین رمزارز در سطح جهان مطرح است.

 

در آخرین اخبار مهم مربوط به رمزارزها، رسانه‌ها از مذاکره شرکت خدمات مالی چند ملیتی فیدلیتی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تصویب EFT بیت‌کوین خبر داده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات