تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 23:53
کد خبر : 10619

مخالفت اکثریت با بازگشایی مدارس

مخالفت اکثریت با بازگشایی مدارس

*در دیدار امروز رهبری با مدال آوران المپیک و پارالمپیک عنوان شد، مدالی که برخی ورزشکاران به مدد وطن فروشی و خودفروشی به دست می‌آورند، هیچ ارزشی ندارد.   *در آخرین گام سفر رئیس جمهوری به تاجیکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای و پس از دیدار رئیسی با وزرای امور خارجه هند، چین

*در دیدار امروز رهبری با مدال آوران المپیک و پارالمپیک عنوان شد، مدالی که برخی ورزشکاران به مدد وطن فروشی و خودفروشی به دست می‌آورند، هیچ ارزشی ندارد.

 

*در آخرین گام سفر رئیس جمهوری به تاجیکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری شانگهای و پس از دیدار رئیسی با وزرای امور خارجه هند، چین و روسیه، هشت سند همکاری با کشور میزبان به امضا رسید.

 

*نیویورک تایمز در گزارش جدیدش مدعی شد اسرائیل با وارد کردن ربات کنترل از راه دور مجهز به هوش مصنوعی به ایران، محسن فخری زاده را ترور کرده است.

 

*بر اساس نظرسنجی تازه ایسپا، ۶۲.۹ درصد افرادی که در خانواده خود دانش‌آموز دارند با بازگشایی مدارس در شرایط فعلی مخالفند.

*در این نظرسنجی بیش از ۴۰درصد مخالفان بازگشایی گفته‌اند تا ریشه‌کن شدن کرونا، مدارس باز نشود و ۵۵ درصد هم تا گفته‌اند تا زمانی که همه معلمان و دانش‌آموزان واکسن بزنند.

 

*سامانه واکسیناسیون دانش آموزان برای متولدین اول مهر ۸۲ تا اول مهر ۸۳ از امشب باز می شود. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده رضایت والدین شرط واکسناسیون است اما خانواده‌ها باید در این زمینه با ما مشارکت کنند.

 

*معاون اجتماعی سازمان بهزیستی اعلام کرد، ۵۱ هزار کودک در کشور بر اثر کرونا پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند.

 

*یک روز بعد از بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از کارخانه شیر پگاه و تاکید بر ضرورت ثبات در قیمت‌ها، رسانه‌ها از افزایش مجدد و این بار ۴۰درصدی قیمت کره خبر دادند.

 

*به گزارش روزنامه «جمهوری اسلامی»، در دولت سیزدهم دوست سالاری جایگزین شایسته سالاری شده است.

 

*معاون سابق امور زنان مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشته طلاق های صوری زنان برای دریافت مستمری بازنشستگی اموال دولتی را می‌بلعد.

 

*مرکز آمار، سرانه مطالعه روزانه ایرانیان را ۱۶ دقیقه و ۲۳ ثانیه اعلام کرده که اولویت آن با قرآن و ادعیه است.

 

*با تداوم ورود محموله‌های سوخت ایران به لبنان، نجیب میقاتی نخست وزیر این کشور این اقدام را نقض حاکمیت لبنان دانست.

 

*به دنبال انتقاد شدید چینی‌ها بخاطر انعقاد قرارداد تازه آمریکا، بریتانیا و استرالیا موسوم به «اوکوس»، فرانسه هم به این توافق که باعث فسخ قرارداد ۵۶ میلیارد دلاری فروش زیردریایی به استرالیا شد حمله کرد و سفیرانش از آمریکا و استرالیا را فراخواند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات