تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 23:26
کد خبر : 10674

بالا رفتن تب اربعین در ایران

بالا رفتن تب اربعین در ایران

*رئیس جمهوری امروز در جلسه هیات دولت اظهار داشت راهپیمایی اربعین اقتضائاتی دارد و باید در چارچوب پروتکل‌ها عمل شود. همکاری با دولت بغداد هم اهمیت دارد.   *رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد تاکنون ۵۲ هزار نفر برای اعزام اربعین نام‌نویسی کرده‌اند و ۳۴ هزار ویزا هم صادر شده است. تا ۴۸ ساعت

*رئیس جمهوری امروز در جلسه هیات دولت اظهار داشت راهپیمایی اربعین اقتضائاتی دارد و باید در چارچوب پروتکل‌ها عمل شود. همکاری با دولت بغداد هم اهمیت دارد.

 

*رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد تاکنون ۵۲ هزار نفر برای اعزام اربعین نام‌نویسی کرده‌اند و ۳۴ هزار ویزا هم صادر شده است. تا ۴۸ ساعت دیگر هم سهمیه ۶۰ هزار زائری تکمیل می‌شود.

 

*«علیرضا رشیدیان» رئیس سازمان حج و زیارت همچنین گفته ۵۴ نفر از ایرانی‌هایی که دیروز قصد داشتند از مرزهای غربی وارد عراق  شوند بازداشت شده‌اند.

 

*همزمان با تب و تاب اربعین، رسانه‌ها گزارشات و اخباری از تخلف بعضی ایرلاین‌ها از جمله در قیمت بلیت منتشر می‌سازند. همچنین برخی در فضای مجازی یا از طریق تماس با خانواده و دوستان خود از موفقیت در عبور از مرزهای زمینی برای سفر به عراق خبر داده‌اند.

 

*با اعلام برنامه‌ریزی در شهرهای مختلف جهت برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید گفته امیدواریم در ایام اربعین کاری کنیم که فضای کشور بوی شهادت بگیرد.

 

*همزمان با اعلام خبر دیدار مجدد «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، گروسی اظهار داشته همکاری‌های ما ادامه می‌یابد.

 

*«رحیم زارع» عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشته بنایی برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل وجود ندارد.

 

به گفته «علیرضا زاکانی»، شهرداری تهران ۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

 

*رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه خواستار آزادی «کسری نوری» دانشجوی زندانی این دانشگاه در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها شد.

 

*آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس تهران در ماه مهر فقط آموزش غیرحضوری دارند و واکسیناسیون دانش‌آموزان در مهر انجام می‌شود.

 

*به گفته «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان، شرط سنی ملاک کودک همسری نیست و باید به مسائلی مانند بلوغ فکری و اجتماعی توجه کرد. وی همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت پارک بانوان اظهار داشته تساوی با مردان می‌تواند به زنان ضربه بزند.

 

*رسانه‌ها امروز نوشتند «سینا قلندری» خبرنگار محلی که اواسط ماه جاری درباره قتل «مبینا سوری» اطلاع‌رسانی کرد، به خاطر این موضوع ۱۱ روز بازداشت بوده است. سوری نوعروسی بود که با انگیزه ناموسی در رومشکان لرستان از پای درآمد.

 

*به گزارش ایران مامن، پخش گسترده تصاویری از برخورد شدید پلیس در زاهدان با زنی که قصد داشته جلوی تخریب خانه‌اش را بگیرد، اعلام آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون در تهران از فردا با هدف تزریق ۷.۷ میلیون دوز در ۱۰ روز، انتقاد قاضی القضات از دستگاه های امنیتی و نظارتی، واگذاری شرکت هفت‌تپه به وزارت اقتصاد تا هفته آینده و … از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات