تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 1:17
کد خبر : 10800

نگاه بورسی‌ها به سندباکس و گزارش فروش شرکت‌ها

نگاه بورسی‌ها به سندباکس و گزارش فروش شرکت‌ها

اولین روز کاری بورس در پاییز ۱۴۰۰، سبزپوش شد و شاخص کل با رشد بالای ۲.۵ درصدی به یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد رسید تا بخشی از ریزش ۶.۸ درصدی هفته نزولی قبل را جبران کند. دلار هم با ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان در سوم مهر به کار خود پایان داد.   یکی

اولین روز کاری بورس در پاییز ۱۴۰۰، سبزپوش شد و شاخص کل با رشد بالای ۲.۵ درصدی به یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد رسید تا بخشی از ریزش ۶.۸ درصدی هفته نزولی قبل را جبران کند. دلار هم با ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان در سوم مهر به کار خود پایان داد.

 

یکی از مهمترین رخدادهای مرتبط با بازار سرمایه، ابلاغ دستورالعمل اجرایی محیط‌های آزمون (سندباکس) بود تا زمینه ایده‌های نوآورانه در حوزه محصولات و خدمات مالی جدید اعم از بازارها، ابزارها، نهادها و راهکارهای نوین مرتبط با این ‌بازار را که تاکنون قانونمند نشده بود، فراهم کند.

 

و اما در پیش‌بینی هفته جاری، در شرایطی که نرخ دلار در میانه کانال ۲۷ هزار تومانی نوسانات اندکی دارد و معلوم نیست موعد وزیر امور خارجه برای بازگشت به مذاکرات برجامی که گفته «خیلی زود» انجام می‌شود دقیقا چه زمانی است، بسیاری چشم به محرک‌های اقتصادی دوخته‌اند.

 

از دید برخی کارشناسان، سیگنال‌های اقتصادی و گزارش فروش شرکت‌ها که در چند روز آینده منتشر می‌شود می‌تواند روند بازار سرمایه را دچار دگرگونی سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات