تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 23:51
کد خبر : 10816

از انتخابات بی‌سابقه اروپا تا تست چشمی برای زائران اربعین

از انتخابات بی‌سابقه اروپا تا تست چشمی برای زائران اربعین

*پس از درگذشت علامه حسن زاده آملی، در مازندران یک هفته عزای عمومی اعلام و به امامت رهبر انقلاب بر پیکر وی نماز گزارده شد. همچنین علاوه بر رهبری چهره‌هایی چون رئیسی و روحانی پیام‌های تسلیتی صادر کردند.   * با وجود ازدحام جمعیت در گذرگاه‌ها مرزی که منجر به کشته شدن یک نفر و

*پس از درگذشت علامه حسن زاده آملی، در مازندران یک هفته عزای عمومی اعلام و به امامت رهبر انقلاب بر پیکر وی نماز گزارده شد. همچنین علاوه بر رهبری چهره‌هایی چون رئیسی و روحانی پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

 

* با وجود ازدحام جمعیت در گذرگاه‌ها مرزی که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ده‌ها تن در مرز شلمچه شد، اظهارات و اطلاع‌رسانی‌های ضد و نقیض باعث شد اوضاع در آستانه روز اربعین کماکان آشفته باقی بماند.

 

*«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی در اظهاراتی عجیب گفته از زائران در مسیر زمینی بازگشت «تست چشمی» کرونا گرفته خواهد شد.

 

*بنا بر اعلام استاندار تهران، راهپیمایی اربعین به دلیل متحرک بودن با شروطی برگزار می‌شود. در جریان این راهپیمایی، ایستگاه‌های کارآزمایی بالینی واکسن‌های ایرانی هم برقرار خواهد بود.

 

*«انوشیروان محسنی بندپی» همچنین از واکسینه شدن ۶۱ درصد مردم تهران خبر داد.

 

*بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش و معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری، مساله تحویل ندادن کارنامه یه مادران به عنوان «ولی» دانش‌آموز حل و فصل شد.

 

*در جلسه هیات دولت، «محمدرضا هاشمی»، «مهران فاطمی» و «سیدحامد عاملی» به عنوان استانداران سمنان، یزد و اردبیل انتخاب شدند. وزیر اقتصاد هم «حسین قربان‌زاده» را به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی انتخاب کرد.

 

*وزیر امور خارجه از توافق با همتای عراقی برای انتقال پول‌های ایران در عراق خبر داد. «حسین امیرعبداللهیان» همچنین به نقل از رئیس دستگاه قضا اعلام کرد ایرانیان مقیم آمریکا می‌توانند بی‌هیچ مشکلی به ایران بیایند.

 

*آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شده با وجود عمل نکردن ایران به مفاد توافق اخیر، کارت‌های حافظه تجهیزات نظارتی غیر از سایت کرج را جایگزین کرده است.

 

*بنا به اعلام معاون وزیر راه، ثبت نام خانه اولی ها از ۲ هفته دیگر در طرح جهش مسکن آغاز می شود.

 

*دانشجویان و طلاب بسته ۳۰ گیگابایتی اینترنت رایگان و معلمان بسته ۴۰ گیگابایتی دریافت می‌کنند.

 

*بنا بر اعلام مدیریت بحران شهر تهران، از ۱۲ هزار نفر معتادان و کارتن خواب‌های پایتخت برای فاز اول واکسیناسیون، حدود ۶هزار نفر فاقد هویتند.

 

*سرپرست پلیس فتا استان البرز از انهدام باند کلاهبرداران حرفه‌ای خبر داد که با ارسال پیامک تحت عنوان ابلاغیه قضایی به اطلاعات حساب ۶۰۰ نفر دستبرد زده بودند.

 

*«محسن دهنوی» عضو هیات رئیسه مجلس مدعی شد بدهی دولت به بانک ملی به ۷۰هزار میلیارد تومان رسیده است.

 

*بر اساس رای مثبت شورای نگهبان به مصوبه قیر رایگان، ۱۵ هزار میلیارد تومان به پالایشگاه‌ها اختصاص می‌یابد تا بین پیمانکاران قیر رایگان توزیع کنند.

 

*بنابر اعلام موسسه نظرسنجی «راسموسن»، اگر امروز در آمریکا انتخابات برگزار شود، ترامپ با ۱۰درصد فاصله بایدن را شکست می‌دهد.

 

*پس از برگزاری انتخابات سراسری آلمان، رسانه‌ها از رقابت شانه به شانه سوسیال دموکرات‌ها با دموکرات مسیحی‌های حاکم خبر می‌دهند.

 

*در پی انتخابات پارلمانی ایسلند، زنان این کشور بیش از نصف کرسی‌های پارلمان این کشور اروپایی را تصاحب کردند.

 

*رای دهندگان سوئیسی با اکثریت آرا رای به ازدواج همجنسگرایان این کشور دادند.

 

*به گزارش ایران مامن، اعلام نتایج کنکور سراسری، درگذشت سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور باسابقه بر اثر کرونا، افت چشمگیر کیفیت هوای تهران، تصادف زنجیره‌ای ۲۰خودرو در جاده نیشابور- سبزوار، افزایش ۳۰درصدی قیمت حبوبات در تابستان، اعلام شرکت فایزر مبنی بر پایان اپیدمی تا سال آینده و … از دیگر اخبار شبانه روز گذشته بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات