تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:10
کد خبر : 10856

حمله اماراتی- فرانسوی به ایران همراه با پرواز پروتئین‌ از سفره مردم

حمله اماراتی- فرانسوی به ایران همراه با پرواز پروتئین‌ از سفره مردم

* وزیر امور خارجه فرانسه در سازمان ملل اظهار داشت ایران نباید فکر کند تا هر وقت که بخواهد برای مذاکره فرصت دارد. رئیس جمهور فرانسه هم اظهار داشته نباید برای بازگشت به میز مذاکره شرط تعیین کرد.   * در روزی که شرکت اماراتی «دانا-گس» از جریمه بیش از ۶۰۷.۵ میلیون دلاری ایران در

* وزیر امور خارجه فرانسه در سازمان ملل اظهار داشت ایران نباید فکر کند تا هر وقت که بخواهد برای مذاکره فرصت دارد. رئیس جمهور فرانسه هم اظهار داشته نباید برای بازگشت به میز مذاکره شرط تعیین کرد.

 

* در روزی که شرکت اماراتی «دانا-گس» از جریمه بیش از ۶۰۷.۵ میلیون دلاری ایران در پرنده کرسنت خبر داد، وزیر مشاور این کشور در امور خارجه در مجمع عمومی خواستار مشارکت در هرگونه توافقی با تهران شد.

 

* رئیس شورای تامین دام می‌گوید مردم مصرف گوشت گوسفندی را حذف کرده‌اند و جمعیت سه فصل دام روی دست دامدار مانده است. در همین حال، مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت کشاورزی می‌گوید افزایش قیمت گوشت قرمز متناسب با تورم است.

 

* به گفته رئیس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئنی تهران، شرایط اقتصادی باعث شده ۱۵ تا ۲۰ درصد از اهالی این صنف مغازه‌های خود را ببندند یا تغییر شغل دهند.

 

* گرانی قیمت اقلامی مانند تخم مرغ باعث شد تا رسانه‌ها به کوچک‌تر شدن سفره اقشار ضعیف توجهی ویژه نشان دهند. در همین حال رسانه‌ها خبر دادند کاهش قدرت خرید مردم، قیمت مرغ را کاهش داده و به ۳۰ هزار تومان رسانده است.

 

* بعد از نظرسنجی ایسپا مبنی بر کاهش علاقه مردم به صدا و سیما، این سازمان می‌گوید بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقاتش ۷۸.۹ مردم ببینده برنامه‌های صدا و سیما در شهریور امسال بوده اند.

 

* بر اساس نظرسنجی تازه ایسپا، ۱۴ درصد شهروندان بزرگسال ایرانی به دلایلی چون بی‌اعتمادی تمایلی به واکسن زدن ندارند.

 

* در پی اقدام انتقادبرانگیز ساترا در سانسور شدید «الناز حبیبی» بازیگر در برنامه «پیشگو»، یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت از عملکرد ساترا راضی نیستیم و شبکه خانگی احتمالا به وزارت ارشاد برگردد.

 

* رئیس اداره سالمندان وزارت بهداشت اعلام کرد ۸ میلیون سالمند در کشور وجود دارد. رئیس انجمن سالمندشناسی هم می‌گوید ۵۵درصد سالمندان فاقد درآمد هستند.

 

* بعد از خودسوزی زن دهدشتی (کهگیلویه و بویراحمد) بخاطر حقوق معوقه شوهرش، یک زن کارگر در قزوین هم به دلیل مشکلات بازنشستگی دست به خودسوزی زد.

 

* به گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین»، سیگاری‌ها ۶۰ تا ۸۰ درصد بیشتر از غیرسیگاری‌ها بخاطر کرونا بستری می‌شوند و ۱۰ برابر بیشتر در معرض مرگ‌ومیر کووید۱۹ قرار دارند.

 

* در روزی که روزنامه «جمهوری اسلامی» از رویکرد دولت در قبال سفرهای اربعینی انتقاد کرد، «کیهان» با انتقاد از «ابی» نوشت: ضعیف بود و فالش می‌خواند.

 

* رئیس بنیاد شهید خواستار دریافت اختیارات منطقه آزاد اروند برای توسعه اقتصاد، اشتغال و اموری چون واردات ۵ هزار خودرو برای جانبازان شد.

 

* کمبود ذخایر سوخت در انگلیس که گفته می‌شود به دلیل فقدان رانندگان بخش حمل و نقل سوخت تشدید شده، طی روزهای اخیر کار را به درگیری در پمپ بنزین‌های این کشور کشانده است.

 

* دستگاه قضایی عراق اعلام کرده اعدام در انتظار علاقمندان به روابط با اسرائیل است.

 

* به گزارش ایران مامن، کمرنگ‌تر شدن امکان تصویب طرح واردات خودرو به دلیل مخالفت مجمع تشخیص، اعلام اختیاری بودن واکسن کرونا برای دانش‌آموزان، قرار گرفتن ۲۱ میلیون خانه در لیست پرداخت مالیات املاک خالی، سهم ۴۰درصدی تلویزیون‌های قاچاق کره‌ای در بازار ایران و نبود اقبال به محصولات صوتی-تصویری ایرانی، افزایش ۲۵۰ هزار نفری جمعیت تهران به دلیل مهاجرت و … از دیگر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها در ۲۴ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات