تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 12:49
کد خبر : 10923

بعد از ممنوعیت واردات اجناس کره‌ای؛ «کاش مدافعان سلامت هم نامه‌رسان به رهبری داشتند»

بعد از ممنوعیت واردات اجناس کره‌ای؛ «کاش مدافعان سلامت هم نامه‌رسان به رهبری داشتند»

«محمدرضا سقائیان فرد» در یادداشتی که در اختیار ایران مامن قرار داده چنین نوشته است: محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)   با سلام و احترام   قریب بیست ماه از مجاهدت های وصف ناپذیر مدافعان سلامت (کادر بهداشت و درمان) در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا می‌گذرد و

«محمدرضا سقائیان فرد» در یادداشتی که در اختیار ایران مامن قرار داده چنین نوشته است:

محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

 

با سلام و احترام

 

قریب بیست ماه از مجاهدت های وصف ناپذیر مدافعان سلامت (کادر بهداشت و درمان) در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا می‌گذرد و حضرتعالی به حسب گزارشات دریافتی، بارها زبان به تقدیر و تشکر از این مجاهدان و تلاش های خستگی ناپذیرشان گشوده اید و توصیه هایی مبنی بر حمایت توسط مسئولین امر گوشزد کرده اید، اما دریغ و افسوس هر آنچه مسئولان گفتند و کردند فقط وعده بود و بس.

«هزار وعده خوبان یکی وفا نکند»

 

بارها مکاتبه شد، نامه نگاری شد و تمام صفحات اختصاصی مسئولین امر اعم از رئیس جمهور سابق، وزیربهداشت سابق، رئیس سازمان برنامه و بودجه سابق، رئیس و نمایندگان مجلس خاصه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در فضای مجازی بمباران این مطالبه شد که ایها المسئولین صدای شکسته شدن مدافعان سلامت را بشنوید و نگذارید در پیچ و خم فشارهای اقتصادی کمرشان خم شود در حالی که  در مبارزه با ویروس منحوس کرونا  تن و روح شان به اندازه کافی زخمی و رنجور شده است. نگذارید کارد به استخوانشان برسد.

اما متاسفانه در قبال همه این فریادها و تلاش‌ها هیچ لبیک عملی داده نشد و هر آنچه عنوان شد فقط وفقط وعده بود و بس .

«هزار وعده خوبان یکی وفا نکند»

 

با روی کار آمدن دولت جدید این مطالبات و پیگیری ها همچنان  مجدانه در دستور کار مدافعان سلامت قرار گرفت و همچون گذشته به تمام مقامات امر اعم از رئیس جمهور، وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس و نمایندگان مجلس و خاصه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مکاتبات و نامه نگاری ها و مطلب گذاری ها انجام پذیرفت، اما گویا این نهضت وعده دادن شفاهی  همچنان ادامه دارد و دریغ از کمترین اقدام عملی.

و همه اینها در حالی است که حضرت رسول (صلی الله علیه وآله و سلم) فرمودند: خداوند در روز قیامت با سه گروه دشمنی خواهند کرد … و سومی آنها کسی است که کارگری را به کار می گیرد، او را کاملا مشغول نموده و تمام وقتش را می گیرد. آن گاه مزد وی را نمی پردازد. (۱)

 

رهبر عزیز انقلاب؛  وقتی در اخبار، خبر نامه جمعی از تولیدکنندگان داخلی به حضرتعالی مبنی بر ممانعت از واردات کالاهای خارجی من جمله کالاهای کره ای را مطالعه می کردم (۲)، افسوس خوردم که ای کاش نامه رسانی نیز نامه ها ، دردها و مطالبات مدافعان سلامت را به محضرتان واصل می کرد و دستوری انقلابی بر آن نوشته می‌شد و ضمن پایان دادن به انتظارات چندین ماهه شان حداقل گوشه ای از زحمات و تلاش های آنان جبران می شد.

 

اینک که این نامه محضرتان تقدیم می شود امید واثق دارم آن نامه رسان محترم این مطالبات، دغدغه ها و نیازهای قانونی مدافعان سلامت را نیز همچون نامه تولید کنندگان داخلی به حضورتان  تقدیم دارد تا دستور فوری مبنی بر انجام ان صادر فرمائید :

 

اهم مطالبات عبارتند از:

 

۱. برقراری فوق العاده خاص با ضریب حداقل ۳ به استناد بند ۱۶ ماده ۵۴ آیین نامه اداری استخدامی اعضاء غیرهیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی

۲. تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل غیر رسمی

۳.پرداخت آبرومندانه ، منصفانه، شرافت مندانه و عزتمدارانه معوقات  نه مانند آنچه در روزهای اخیر صورت پذیرفت که انسان از بیان آن خجالت می‌کشد و مصداق توهین به کادر بهداشت می‌باشد.

 

باتشکر فراوان

محمدرضا سقائیان فرد

عضو کوچکی از جامعه بهداشتی کشور

 

پی‌نوشت :

۱. بیهقی، در السنن الکبری، ج٩، ص۴٢

۲.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرشته ملاحی جمعه , ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

کاش کسی صدامونو بشنوه
خرید خدمت های شیراز رو ریس دانشگاه هم نمیدوته وجود دارن

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات