تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 23:24
کد خبر : 11054

تقویت سیگنال‌های مذاکراتی؛ از هسته‌ای تا سعودی

تقویت سیگنال‌های مذاکراتی؛ از هسته‌ای تا سعودی

*پس از قطعی شش تا هفت ساعته فیسبوک و شبکه‌های وابسته آن یعنی واتس اپ و اینستاگرام، در اولین ساعات امروز دوباره این اپلیکیشن‌ها به اینترنت بازگشت.   *از مهمترین تبعات اختلال اَبَرشبکه‌های اجتماعی، ریزش هفت میلیارد دلاری دارایی‌هایی بالغ بر ۱۲۰ میلیاردی «مارک زاکربرگ» و پیوستن نزدیک به ۷۰میلیون کاربر جدید به اپلیکیشن رقیب

*پس از قطعی شش تا هفت ساعته فیسبوک و شبکه‌های وابسته آن یعنی واتس اپ و اینستاگرام، در اولین ساعات امروز دوباره این اپلیکیشن‌ها به اینترنت بازگشت.

 

*از مهمترین تبعات اختلال اَبَرشبکه‌های اجتماعی، ریزش هفت میلیارد دلاری دارایی‌هایی بالغ بر ۱۲۰ میلیاردی «مارک زاکربرگ» و پیوستن نزدیک به ۷۰میلیون کاربر جدید به اپلیکیشن رقیب یعنی تلگرام بود.

 

*سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار بخشی از مصاحبه‌اش با «فرانس پرس» نوشت هیچ پیش‌شرطی برای مذاکرات هسته‌ای وجود ندارد و بازگشت ایران بعد از پایان بررسی‌های داخلی صورت می‌گیرد. وی دیروز گفته بود بازگشت ایران به مذاکرات قطعی است.

 

*«جروزالم پست» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشت: به دیپلماسی با ایران معتقدیم اما در صورت نیاز راه‌های دیگری نیز وجود دارد.

 

*نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد از مذاکره مستقیم ایران و عربستان استقبال می‌کنیم.

 

*«عربی پست» نوشت نخست وزیر عراق ساخت اتوبان مشهد- مکه از مسیر عراق را پیشنهاد داده که با استقبال ایران و عربستان مواجه شده است.

 

*وزیر نفت در تازه‌ترین اظهاراتش گفته تحریم ایران را لغو کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بحران انرژی در جهان را حل کنیم.

 

*پس از خبر خبرگزاری «تسنیم» مبنی بر اقدام دولت آذربایجان در بستن مسجد و دفتر نماینده رهبر انقلاب در باکو، سفیر ایران پلمپ این دفتر را تکذیب کرد و گفتن بستن آن موقت و به دلیل پروتکل‌های کرونایی بوده است.

 

*وزیر بهداشت باز هم در اظهاراتی مدعی رکوردشکنی در تزریق واکسن کرونا شد و گفت طی یک هفته ۸.۲ میلیون دوز به مردم تزریق کرده‌ایم.

 

*«مهدی کروبی» در اولین سخنرانی پس از حصر، در منزل «غلامحسین کرباسچی» اظهار داشت اصل نظام باید محفوظ بماند و عیوبش برطرف شود.

 

*تیم ملی کشتی آزاد ایران با سه طلا، سه نقره و یک برنز بعد از روسیه و آمریکا در مسابقات جهانی نروژ سوم شد.

 

*رئیس انجمن سالمندان اعلام کرد تقریبا ۲۰درصد سالمندان کشور مجهول الهویه هستند.

 

*دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری گفته گردش مالی قاچاق لوازم خانگی سالانه ۶ میلیارد دلار است.

 

*«سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران در اظهارات تازه اش تصریح کرده نباید مردم را جای خدا نشاند و دموکراسی‌های غربی شرک آلود است.

 

*به گزارش ایران مامن، درگذشت «فتحعلی اویسی» بازیگر و کارگردان، افزایش بهای اوراق مسکن، آتش‌ گرفتن چهار کامیون ترانزیتی افغانستانی در گمرک دوغارون، ادعای عفو بین الملل در خصوص کشتار ۱۳ هزاره به دست طالبان و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات