تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 23:28
کد خبر : 11101

اولین وعده زمان‌دار کاهش قیمت‌ها در روز تکذبیه‌ها

اولین وعده زمان‌دار کاهش قیمت‌ها در روز تکذبیه‌ها

*وزیر کشاورزی وعده داده از شنبه کاهش ۱۰ درصدی قیمت شیر، ماست و لبنیات اجرایی خواهد شد و مشکل کمبود مرغ و تخم مرغ برطرف می‌شود.   *به گفته نایب رئیس انجمن برنج، این کالا پس از تزریق ۱۰۰هزار تنی دولتی به بازار، در مازندران کاهش قیمت ۶ تا ۷ هزار تومانی داشته اما خرید

*وزیر کشاورزی وعده داده از شنبه کاهش ۱۰ درصدی قیمت شیر، ماست و لبنیات اجرایی خواهد شد و مشکل کمبود مرغ و تخم مرغ برطرف می‌شود.

 

*به گفته نایب رئیس انجمن برنج، این کالا پس از تزریق ۱۰۰هزار تنی دولتی به بازار، در مازندران کاهش قیمت ۶ تا ۷ هزار تومانی داشته اما خرید و فروش نمی‌شود و در تهران هم افزایش قیمت تعجب آور است.

 

*«حسین امیرعبداللهیان» در لبنان اعلام داشت کمک‌های ایران به این کشور ادامه دارد و نیز پیام‌های شفاهی آمریکا برای ما ملاک نیست.

 

*بعد از ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر بی‌اطلاعی «محمدجواد ظریف» از مفاد برجام و کلمه «تعلیق» در متن توافق هسته‌ای، تکذیبیه‌های متعددی در این باره انتشار یافت.

 

*سردار نقدی در یادداشتی که در «تسنیم» منتشر شد اظهارات منتشر شده از وی درباره تاریخ هخامنشیان و ساسانیان را تکذیب کرد.

 

*به گفته «انسیه خزعلی»، رئیس جمهوری گفته کارهای تحقیقاتی در زمینه زنان کافی است و باید وارد عرصه عمل شد.

 

*به گزارش «نیویورک تایمز»، دفتر سیا در امور ایران تعطیل شد و مسائل ایران در دفاتر منطقه‌ای مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد؛ موضوعی که به نوشته برخی رسانه‌ها به معنای بازنشستگی «مایکل دی آندریا» معروف به «آیت الله مایک» رئیس دفتر تعطیل شده است.

 

*به گفته دبیر کمیته تخصصی سلامت کووید۱۹، ۲۹.۷ درصد مردم درگیر اختلالات روانی کرونا شده‌اند. استاندار تهران هم از واکسینه شدن دو سوم تهرانی‌ها خبر داده است.

 

*وزارت بهداشت اعطای مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی- استرالیایی «اسپایکوژن» را تایید کرد. گفته می‌شود این واکسن قابلیت تولید ۳ میلیون دوز در ماه را داراست.

 

*پس از طرح ادعای حمله سایبری گسترده ایران به مقاصد غربی، «سی ان ان» مدعی هجوم سایبری شدید روس‌ها به شبکه‌های دولتی آمریکا شد.

 

*امروز رسانه‌ها فیلمی از هجوم معدودی از مخالفان واکسن و پروتکل‌ها بهداشتی به سمت ضریح امام رضا (ع) منتشر ساختند که با واکنش‌های زیادی مواجه شد.

 

*تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل امارات در دوبی، راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ را هموارتر ساخت و رکورد ۱۰ بازی متوالی با پیروزی را برجای گذاشت.

 

*در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و همزمان با تنش‌های اخیر میان ایران و جمهوری آذربایجان، فن دیدنی سالتوبارانداز «محمدرضا مختاری» به حریف آذری بسیار پربازتاب شد.

 

*«اسرائیل هیوم» مدعی شد باکو به دنبال خرید پدافند هوایی از تل آویو است.

 

*به گزارش رسانه‌ها زلزله ۵.۹ ریشتری در بلوچستان پاکستان دست کم ۲۰ کشته و صدها مصدوم برجای گذاشته است.

 

*به گزارش ایران مامن، خبر رسانه‌ها از قطع برق کاشان بخاطر ورود گربه به پست فشار قوی، صدور حکم بازداشت زوج خرس‌کش در مازندران، خسارت ۱۶۷ میلیارد تومانی طوفان «شاهین» به شیلات مکران، حکم دادگاه انگلیس به محکومیت حاکم دبی بخاطر هک کردن گوشی همسرش، اعطای نوبل ادبیات به «عبدالرزاق گورنه» رمان نویس زنگباری و … از دیگر موضوعات جالب توجه ۲۴ ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات