تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 15:44
کد خبر : 11197

دست موج پنجم کرونا در دست موج ششم

دست موج پنجم کرونا در دست موج ششم

بعد از یکی دو روز رسیدن آمار روزانه قربانیان کرونا به زیر ۲۰۰ نفر در هفته گذشته، باز هم این آمار روند صعودی به خود گرفته است.   برخی با توجه به پروتکل‌شکنی چند هفته اخیر از افزایش چشمگیر مسافرت‌ها گرفته تا بازگشت ده‌ها هزار زائر اربعین بدون تست کرونا، می‌گویند احتمالا پایان موج پنجم

بعد از یکی دو روز رسیدن آمار روزانه قربانیان کرونا به زیر ۲۰۰ نفر در هفته گذشته، باز هم این آمار روند صعودی به خود گرفته است.

 

برخی با توجه به پروتکل‌شکنی چند هفته اخیر از افزایش چشمگیر مسافرت‌ها گرفته تا بازگشت ده‌ها هزار زائر اربعین بدون تست کرونا، می‌گویند احتمالا پایان موج پنجم با شروع موج ششم گره خورده است.

 

به گفته یک عضو کمیته علمی ستاد کرونا قطعا و صد در صد با موج ششم روبرو خواهیم شد. «پیام طبرسی» فوق تخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اظهار داشته احتمالا این موج از اوایل آبان‌ماه شروع می‌شود.

 

در همین ارتباط و پس از درگذشت شماری از افراد نام‌آشنا که واکسن کرونا دریافت کرده بودند و بحث و نظرهای بسیار درباره کارآمدی واکسن‌هایی که در ایران تزریق می‌شود، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا بیان داشت تزریق واکسن باعث کاهش مرگ‌ومیر و بستری بیماران می‌شود اما هیچ واکسنی در جهان ایمنی صد در صدی ایجاد نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات