تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 12:14
کد خبر : 1130

قرمز‌‌ها جستند، آبی‌ها ماندند

قرمز‌‌ها جستند، آبی‌ها ماندند

هفته بیست و سوم لیگ برتر دیشب با برگزاری شش دیدار ادامه یافت و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار فولاد و استقلال باشد. به گزارش ایران مامن از سایت شهرآرا، جام خلیج فارس در شرایطی برگزار شد که در نهایت دو دیدار از هشت دیدار هفته، به دلیل ابتلای بازیکنان فولاد خوزستان و

هفته بیست و سوم لیگ برتر دیشب با برگزاری شش دیدار ادامه یافت و هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار فولاد و استقلال باشد.

به گزارش ایران مامن از سایت شهرآرا، جام خلیج فارس در شرایطی برگزار شد که در نهایت دو دیدار از هشت دیدار هفته، به دلیل ابتلای بازیکنان فولاد خوزستان و استقلال تهران به کرونا لغو و احتمالا به زمان دیگری موکول شد.

 

برد به موقع شهرخودرو در سیرجان

شاگردان سرآسیایی موفق شدند در سیرجان مقابل گل گهر سیرجان به برتری دست یابند. تک گل نجات‌بخش روح الله سیف‌اللهی باعث شد سه امتیاز بازی به حساب مشهدی‌ها واریز شود. شهرخودرو با این پیروزی، ۴۱ امتیازی شد و خود را در جمع مدعیان سهمیه آسیایی حفظ کرد.

 

شکست مهاجری و ماشین در مسجدسلیمان

گرچه شرایط همچنان در خوزستان قرمز است اما بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی برگزار شد و شاگردان مهدی تارتار موفق شدند با تک گل عماد میرجوان که روی پاس زبیدی حاصل شد، به سه امتیاز مسابقه دست یابند. مهاجری تازه کارش را در تیمی که سال قبل هم سرمربی‌اش بود آغاز کرده‌است.

 

توقف سپاهان مقابل سایپای ۱۰ نفره

شاگردان امیر قلعه‌نویی یک بار دیگر امتیاز از دست دادند تا خیال پرسپولیسی‌ها از کسب چهارمین عنوان قهرمانی راحت‌تر از قبل شود. سپاهان در شرایطی به مصاف سایپا رفت که شایان مصلح، مدافع این تیم با انتشار توییتی در خصوص ابتلای استقلالی‌ها به کرونا ابراز نگرانی کرده‌بود. سایپا چند روز قبل به مصاف استقلال رفته‌بود و مشخص نیست چند بازیکن سایپا در آن دیدار از بازیکنان استقلال، کرونا گرفتند.

آمار استقلال نگران‌کننده است و بعید نیست در آن بازی، بازیکنان سایپا هم مبتلا شده‌باشند. سایپایی که با همه این تفاسیر موفق شد پس از متوقف کردن استقلال، در شرایطی که فرشاد هاشمی در دقیقه ۸۸ اخراج شده‌بود، سپاهان را هم متوقف کند.

سپاهان سایپا

 

لغو به خاطر کرونا

دو دیدار استقلال و پارس و نساجی مقابل فولاد هم که قرار بود در جم و قائمشهر برگزار شود، به دلیل ابتلای بیش از ۲۵ درصد بازیکنان فولاد و استقلال به کرونا لغو شد. این اتفاقات در حالی رخ داد که مراسم آغازین بازی در ورزشگاه پارس جم برگزار شد و مشخص نیست دقیقا چه سرنوشتی گریبان استقلالی‌ها را بگیرد.

با وجود اینکه برخی نسبت به آمار کرونایی‌های استقلال مشکوک هستند، اما عصر امروز رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: من خودم از تمام کادر و بازیکنان استقلال نمونه گرفتم و تست را به همراه همکارانم در سیستم بیمارستان مسیح دانشوری ثبت کردم و ۱۲ تست مثبت قطعی و یک نمونه مشکوک وجود داشت که امروز تست او تکرار و مشخص شد وی مبتلا به ویروس کرونا نیست.

 

پیش‌به سوی قهرمانی

پرسپولیس هم همچون هفته گذشته موفق شد در تهران و در شرایطی که بیش از یک نیمه به خاطر اخراج کامیابی‌نیا، ده نفره بود، شاهین بوشهر را با تک گل مهدی ترابی شکست دهد و با خیال راحت با ۵۳ امتیاز یکه‌تاز جدول باشد. شاگردان کریمیان نیز با پذیرش این شکست، همچنان در منطقه سقوط هستند و خطر کوچ به لیگ یک بیش از همیشه تهدیدشان می‌کند.

 

شکست سنگین ذوب با لوکا

درحالیکه توقع این بود ذوب با حضور لوکا بوناچیچ جان تازه ای بگیرد، اما این تیم در برابر پیکان در خانه با ۴ گل در هم کوبیده‌شد تا دوباره خطر سقوط را احساس کند. حالا ذوب با سقوط تنها ۴ امتیاز فاصله دارد. پیکان نیز با این پیروزی پرگل از انتهای جدول جدا شد اما هنوز برای فرار از سقوط راه دور و درازی در پیش دارد.

ذوب آهن پیکان

 

بازگشت تراکتور برای سهمیه آسیایی

شاگردان ساکت الهامی پس از قبول شکست مقابل نساجی، این هفته با توپ پر وارد زمین شدند و با ۲ گل زیبایی که احسان حاج صفی به ثمر رساند، به کورس مدعیان کسب سهمیه اسیایی بازگشتند. تراکتور با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و موقتا به رتبه چهارم تکیه زد. از آن سو، صنعت نفت با ۳۶ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

جدول

 

 

گزارش از شروین رمضانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات