تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 18:19
کد خبر : 11323

انتظار برای انتشار گزارش پالایشی‌ها

انتظار برای انتشار گزارش پالایشی‌ها

با وجود از دست رفتن کف یک میلیون و چهارصدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری این هفته، دلار همچنان در کانال ۲۷ هزار تومانی مقاومت می‌کند.   یک روز پس از ریزش یک و نیم درصدی و رسیدن شاخص کل به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد، عصر روز پنجشنبه دلار با

با وجود از دست رفتن کف یک میلیون و چهارصدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری این هفته، دلار همچنان در کانال ۲۷ هزار تومانی مقاومت می‌کند.

 

یک روز پس از ریزش یک و نیم درصدی و رسیدن شاخص کل به رقم یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد، عصر روز پنجشنبه دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۸۷ تومان به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

 

نگاهی به روند هفتگی بازار سهام نشان از افت ۶.۱ درصدی دارد که یکی از نزولی‌ترین هفته‌های سال جاری بوده است؛ وضعیتی که تحلیلگران آن را تبخیر سود پاییزه توصیف و دلیل آن را تردید در انتظارات تورمی عنوان می‌کنند که باعث شده بسیاری در این بازار دست از هر معامله‌ای بکشند.

 

در وضعیتی که غالب سیگنال‌ها از مذاکرات هسته‌ای مثبت است، دولت بعد از توسعه واکسیناسیون، روی تثبیت قیمت‌ها و مهار انتظارات تورمی تمرکز کرده و چشم‌اندازی برای افزایش نرخ دلار به نظر نمی‌رسد، تنها امیدواری سهامداران به انتشار گزارش‌های سه‌ماهه و شش‌ماهه پالایشی‌ها است که می‌تواند بازار هفته آینده را سبزتر از هفته گذشته سازد و کف ۱.۴میلیونی را مجددا فتح کند.

 

و اما پس از آن‌که مشخص شد این فقط ساختمان بورس نبوده که در آن استخراج رمزارز صورت گرفته (پیدا شدن شریک جرم‌های تازه در ساختمان‌های دولتی)، مهمترین خبر بورسی هفته اخیر تعیین تکلیف مدیریت بازار سرمایه بود که بر اساس حکم وزیر اقتصاد، «مجید عشقی» جانشین «محمدعلی دهقان دهنوی» برای ریاست سازمان بورس شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات