تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 22:29
کد خبر : 11440

کدام بازار کمتر از بقیه بلاتکلیف است؟

کدام بازار کمتر از بقیه بلاتکلیف است؟

نوسان بازار سهام، امروز به سمت مثبت بود و با رشد حدود ۱۲۶۰۰ واحدی، شاخص کل به یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید. دلار هم به رشد خود ادامه داد و در پایان روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه با نرخ ۲۷ هزار و ۴۸۳ تومان به استقبال فردا رفت.   برای بسیاری از سهام‌داران که

نوسان بازار سهام، امروز به سمت مثبت بود و با رشد حدود ۱۲۶۰۰ واحدی، شاخص کل به یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید. دلار هم به رشد خود ادامه داد و در پایان روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه با نرخ ۲۷ هزار و ۴۸۳ تومان به استقبال فردا رفت.

 

برای بسیاری از سهام‌داران که قصد تغییر بازار یا نقدکردن سرمایه‌های خردشان را دارند این پرسش مطرح است که تا پایان سال، بازار سهام چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

 

در پاسخ به این پرسش، نگاه اکثر تحلیلگران بازار سرمایه این است که عدم‌تصمیم‌گیری در این وضعیت بهتر از تصمیم‌گیری بی‌پشتوانه است و به نوعی خروج از این بازار را توصیه نمی‌کنند.

 

از این منظر، بازار سرمایه تا پایان سال جاری خود را همگام با تنظیم نرخ دلار و میزان تورم در کشور جلو خواهد برد و به آرامی روند صعودی خود را ادامه خواهد داد.

 

 

به گزارش ایران مامن، نگاهی به وضعیت بازارهای دیگر هم نشان می‌دهد که چندان اطمینانی به سوددهی این بازارها در کوتاه‌مدت وجود ندارد و به همین خاطر بسیاری هنوز ترجیح می‌دهند حداقل طی یکی دو ماه آتی و تا روشن‌شدن وضعیت مذاکرات و سمت و سوی دلار، پول‌هایشان را در بانک نگاه دارند.

 

از جمله این بازارهای بلاتکلیف مسکن است که معلوم نیست سیاست خانه‌سازی دولت رئیسی آن را به کدام سمت و سو ببرد. بر اساس اعلان تازه مرکز آمار هم نرخ تورم ماهانه مسکن در شهریور نسبت به ماه مرداد ۴.۸ درصد کاهش یافته و این رقم نسبت به شهریور ۹۹ هم ۷.۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

بازاری چون خودرو هم وضعیتی بهتر ندارد و بعد از حرف و حدیث‌های بسیار بر سر واردات خودرو معلوم نیست آیا سال آینده این وعده محقق خواهد شد یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات