تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 23:54
کد خبر : 11445

ادامه مجادلات درباره محرمانگی اموال مسئولان

ادامه مجادلات درباره محرمانگی اموال مسئولان

* رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم، ضمن دعوت به واکسیناسیون و ابراز خوشبینی به آینده تصریح کرد برای مذاکره‌نتیجه‌محور آماده‌ایم اما سفره و نان مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم.   * رئیسی اظهار داشت آثار تورمی کنونی نتیجه دولت قبلی است  که تعهدات زیادی برای این دولت بر جای گذاشته است. وی همچنین

* رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم، ضمن دعوت به واکسیناسیون و ابراز خوشبینی به آینده تصریح کرد برای مذاکره‌نتیجه‌محور آماده‌ایم اما سفره و نان مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم.

 

* رئیسی اظهار داشت آثار تورمی کنونی نتیجه دولت قبلی است  که تعهدات زیادی برای این دولت بر جای گذاشته است. وی همچنین گفت پول‌ها پرداخت شده به جای سفره مردم به جیب دلالان رفته است.

 

* رئیس‌جمهوری با بیان اینکه جوانان ما آرزوی زندگی غربی را ندارند گفت جوانان امروز گرایششان به دین و معنویات بیشتر از همیشه است.

* به دنبال اظهارات رئیسی در مورد مشکلات دلار ۴۲۰۰ تومانی، وزیر اقتصاد از احتمال ایجاد کارت اعتباری به مردم در عوض ارز ترجیحی خبر داد.

 

* وزیر امور خارجه در دیدار با دبیرکل سازمان ملل اظهار داشت تمایلی به گره خوردن تبادل زندانیان به مذاکرات هسته‌ای نداریم.

 

* مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تکرار نگرانی خود درباره وضعیت دسترسی به دوربین‌های نظارتی در ایران، دیدار با امیرعبداللهیان را ضروری دانست.

 

* «وال استریت ژورنال» خبر داد، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال بازگشت از تحریم‌های ترامپ علیه ایران و کشورهایی چون ونزوئلا و افغانستان است.

 

* امروز تجمع‌های اعتراضی متعددی روبری مجلس انجام گرفت؛ از مردانی که خواستار بازنگری در قانون مهریه بودند تا سردفترهای معترض به قانون اخیر نمایندگان.

 

* به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس، سامانه ثبت‌نام مسکن از فردا باز می‌شود و افراد متاهل و زنان بالای ۳۵ سال واجد شرایطند.

 

* غلامرضا نوری عضو کمیسیون طرح صیانت اظهار داشت تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ از این طرح خارج شده است.

 

* با لغو دورکاری‌ها در تهران، وزارت بهداشت اعلام کرد کارمندانی که واکسن نزده‌اند باید هر ۷۲ ساعت تست کرونا بدهند.

 

* مدیر پروژه واکسن فخرا گفت به دلیل نبود داوطلب کارآزمایی بالینی و نیز مشتری، این پروژه متوقف می‌شود.

 

* وزیر بهداشت بیان داشته سرعت واکسیناسیون ما غربی‌ها را شگفت زده کرده است. اکنون در تزریق دوز اول به پوشش ۷۵ درصد و در دوز دوم به ۳۵ درصد رسیده‌ایم اما با ۸۰ درصد فاصله داریم.

 

* وزیر نیرو اعلام کرد هشت شهر بزرگ کشور در تنش آبی قرار دارند.

 

* رشد قیمت بیت‌کوین و عبور آن از مرز ۶۳ هزار دلار باعث رسیدن این ارز دیجیتال به بالاترین میزان طی ۶ ماه گذشته شد.

 

* محسن هاشمی با رد اتهامات مربوط به نقش‌داشتن پدرش در محرمانه شدن دارایی مسئول، مسئولیت قانون فعلی را متوجه مجالس هفتم و یازدهم به ریاست حداد عادل و قالیباف دانست. همزمان سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مجلس اظهار داشت نظر مجلس در بررسی اموال مسئولان، رعایت مسائل امنیتی و محرمانه است.

 

* مصطفی میرسلیم نماینده تهران از کشف ۱۳۴ هزار میلیارد تومان جرایم اقتصادی طی ۲ سال و نیم خبر داد.

 

* «الشرق الاوسط» از برقراری تماس‌هایی میان ایران مصر برای از سرگیری روابط خبر داد.

 

* یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی اعلام کرد بودجه یک و نیم میلیونی دلاری برای حملات احتمالی به تاسیسات اتمی ایران اختصاص یافته است.

 

* دبیرکل حزب الله لبنان با اظهار این که ما بیشتر از ایرانی‌ها به ولایت فقیه اعتقاد داریم، بیان داشت ۱۰۰ هزار رزمنده این گروه آماده‌اند تا کوه‌ها را جابجا کنند.

 

* به گزارش ایران مامن، آغاز کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی و اشتباه لفظی مجدد رئیس‌جمهوری، اعلام سرمایه‌گذاری هفت میلیارد دلاری ایرانان در بازار مسکن ترکیه طی ۲ سال، افزایش رسمی و ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت انواع تایر، خالی ماندن بیش از ۶ هزار صندلی کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی، خبر «سی ان ان» درباره مرگ ملا هبت الله رهبر طالبان و … از دیگر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها در شبانه روز اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات