تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 23:51
کد خبر : 11463

لگد به FATF در حال مرگ

لگد به FATF در حال مرگ

* «احمد وحیدی» وزیر کشور با بیان اینکه سازندگان FATF خود پولشو و قاچاقچی هستند، علنا مخالفت خود را با الحاق به کارگروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد.   * «مسعود پزشکیان» نماینده تبریز با انتقاد از اقدام رسانه‌ها در اعلام دارایی‌های شخصی افراد پیشنهاد داد تا یک FATF داخلی برای مشخص شدن ثروت‌خواری و

* «احمد وحیدی» وزیر کشور با بیان اینکه سازندگان FATF خود پولشو و قاچاقچی هستند، علنا مخالفت خود را با الحاق به کارگروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد.

 

* «مسعود پزشکیان» نماینده تبریز با انتقاد از اقدام رسانه‌ها در اعلام دارایی‌های شخصی افراد پیشنهاد داد تا یک FATF داخلی برای مشخص شدن ثروت‌خواری و بردن دارایی‌های کشور ایجاد شود.

 

* بعد از انتشار شایعه بنزین ۱۴ هزار تومانی، سخنگوی پخش و پالایش اظهار داشت هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

 

* بنابر اعلام هلال احمر، هنوز ۲۰ میلیون نفر باید هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کنند.

 

* بعد از اعلام تعطیلی پروژه واکسن فخرا، مدیر این پروژه مدعی شد از اول زمستان ماهانه پنج میلیون دوز از این واکسن تولید می‌شود.

 

* رئیس مرکز تحقیقات ویروس دانشگاه شهید بهشتی نسبت به اپیدمی بزرگ آنفلوآنزا در صورت برداشتن محدودیت‌های کرونایی هشدار داد.

 

* نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در خصوص فیلم‌های جنجالی منتشر شده از اوین گفته زندانی که روی زمین کشیده می‌شد معتاد بود و خود را به غش زده بود. به گفته «حسن نوروزی» شکنجه در زندان‌های ایران «روتین» نیست.

 

* رئیس اتحادیه لوازم خانگی اظهار داشت طی ۴ سال گذشته کالای لوازم خانگی ۱۰ تا ۴۰ برابر گرانتر شده است.

 

* نمایندگان مجلس به ادامه بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش رای دادند.

 

* بنابر اعلام صندوق بین‌المللی پول، دولت ایران حدود ۳۰درصد تولید ناخالص ملی بدهی دارد.

 

* به گفته «مالک شریعتی» نماینده تهران روزانه چهار هزار تن LPG  (گاز مایع) در کشور گم می‌شود.

 

* در روزی که شهردار تهران حکم به ممنوعیت استخدام جدید در این نهاد داد، رسانه‌ها از درخواست معاون شهردار برای اخراج مهاجران از پایتخت خبر دادند.

 

* پلیس فتا تهران از کشف ۷ هزار داروی غیرمجاز از یک فروشنده تلگرامی خبر داد. همچنین دستگیری باند بزرگ هک اینستاگرام برای کلاهبرداری از ۳ هزار نفر امروز خبرساز شد.

 

* سرانه مصرف شیر و نوشابه در سال ۹۹ بر اساس اعلام مرکز آمار برای افراد ۱۵ سال و بیشتر هفته‌ای به ترتیب ۲.۹۸ و ۲ لیوان اعلام شد. سرانه ورزش هم ۱۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه در روز بوده است.

 

* سازمان انتقال خون از دارندگان همه گروه‌های خونی خواست تا با توجه به کاهش ذخایر، خون اهدا کنند.

 

* «العالم» از حمله موشکی نیروهای حوثی به جیزان عربستان خبر داد که در کنار ده‌ها زخمی، ۱۶ افسر و ۱۲ نظامی را کشته است.

 

* به گزارش ایران مامن، عبور بیت کوین از مرز ۶۶هزار دلار، گزارش «ایندیپندنت» از حمایت ۷۸ درصدی جمهوریخواهان از نامزدی ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۴، طرح اتهام جنایت علیه بشریت برای رئیس‌جمهور برزیل بخاطر نحوه مدیریت کرونا و جان باختن بیش از ۹۵ هزار برزیلی، تعطیلی یک هفته‌ای روسیه بخاطر کرونا،  پیش‌بینی نفت سه رقمی تا سال آینده از سوی وزیر نفت عراق، پیوند موفقیت آمیز کلیه خوک به انسان و … از دیگر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات