تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 23:57
کد خبر : 11555

افزایش عجیب آمار طلاق و حکم عجیب‌تر یک قاضی

افزایش عجیب آمار طلاق و حکم عجیب‌تر یک قاضی

* به دنبال انتشار حکم خبرساز ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت چند بسته بادام هندی، حکم تعلیق شد و مرکز رسانه قوه قضاییه از تشکیل هیات ویژه بررسی پرونده خبر داد.   * به گفته رئیس دستگاه قضا اگر با مسائل، بیشتر یا کمتر از آنچه هست برخورد کنیم اثر سوء

* به دنبال انتشار حکم خبرساز ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت چند بسته بادام هندی، حکم تعلیق شد و مرکز رسانه قوه قضاییه از تشکیل هیات ویژه بررسی پرونده خبر داد.

 

* به گفته رئیس دستگاه قضا اگر با مسائل، بیشتر یا کمتر از آنچه هست برخورد کنیم اثر سوء دارد.

 

* رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تشریح اولویت‌بندی اعطای کارت اعتباری یارانه اظهار داشت با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی، کالاهای اساسی با ارز نیمایی وارد می‌شود.

 

* رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا نمی‌کند.

 

* به گفته «محمدباقر قالیباف»، در سه سال گذشته برای هفت قلم کالای اساسی ۴۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده اما نتوانستیم کالای ارزان به دست مردم برسانیم.

 

* بنابر اعلام مرکز آمار، نرخ تورم بعد از ۱۳ ماه نزولی شد. این نرخ در مهرماه به ۴۵.۴ درصد تنزل یافته و نرخ تورم نقطه به نقطه هم در مهر امسال نسبت به شهریورماه با ۴.۵درصد کاهش به زیر ۴۰درصد رسیده است.

 

* آمار خبرساز دیگر کاهش ۳۶ درصدی میزان ازدواج از سال ۱۳۹۰ تا ۹۹ است. در این مدت طلاق افزایش ۲۸ درصدی داشته است.

 

* سرپرست دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد باز شدن مدارس در آبان‌ماه منتفی است. مدارس راهنمایی آذرماه باز می‌شود و در مورد ابتدایی‌ها بعدا تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

* آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت رنج و فشار گرانی بر مردم باعث نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

 

* «علیرضا زاکانی» شهردار تهران که اداره پایتخت را فوق‌العاده پیچیده و سخت و قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی را مانند رفتن روی سیم خاردار توصیف کرده، امروز دامادش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه منصوب کرد.

 

* مدیرکل روابط عمومی توانیر با برآورد خسارت ۸ میلیاردی نوسانات برق به خانوارها گفت مشترکان برای ثبت خسارت به سامانه بیمه این شرکت مراجعه کنند.

 

* عراق تهدید کرد به خاطر نقض سهم آبی، از سوی ایران به دادگاه لاهه شکایت می‌کند.

 

* بعد از انتشار اخباری از گرفتاری اتباع ایرانی در مرز بلاروس و لیتوانی، سخنگوی وزارت امور خارجه از پیگیری این موضوع و فرستادن هیاتی ویژه به منطقه خبر داد.

 

* دادستان چابهار در خصوص رخداد جان‌باختن چهار کودک در بخش پیرسهراب این شهر گفت برای این موضوع شعبه ویژه‌ای تشکیل می‌شود.

 

* بنابر اعلام طالبان، در صورت مساعدت ایران، آماده خرید نفت هستیم.

 

* به گزارش ایران مامن، حذف کامل نسخه کاغذی از دی‌ماه، جریمه ۱۱۰ هزار خودروی سبک به دلیلی آلوده کردن هوای تهران، ممنوعیت استفاده از مازوت در نیروگاه‌های پایتخت، استعفای رئیس جمعیت هلال احمر، اولین پرواز سعودی به اراضی اشغالی، اعلام خروج مصر از وضعیت فوق العاده چندساله، وقوع کودتا در سودان و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات