تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 23:54
کد خبر : 11576

دوگانه زنگنه-زاکانی در استخدام‌های رانتی

دوگانه زنگنه-زاکانی در استخدام‌های رانتی

* به دنبال حمله سایبری به سیستم هوشمند توزیع سوخت کشور که باعث توقف سراسری فعالیت پمپ بنزین‌ها شد، دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت این حمله از یک کشور خارجی انجام شده است.   * شامگاه روز سه‌شنبه اعلام شد که نیمی از پمپ‌های بنزین با تنظیمات دستی به چرخه فعالیت بازگشته‌اند و

* به دنبال حمله سایبری به سیستم هوشمند توزیع سوخت کشور که باعث توقف سراسری فعالیت پمپ بنزین‌ها شد، دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت این حمله از یک کشور خارجی انجام شده است.

 

* شامگاه روز سه‌شنبه اعلام شد که نیمی از پمپ‌های بنزین با تنظیمات دستی به چرخه فعالیت بازگشته‌اند و بازگشت به وضعیت قبل از حمله هکرها تا ظهر روز چهارشنبه به طول خواهد انجامید. همچنین برای سهولت حمل و نقل در تهران، مترو تا ساعت ۹ صبح رایگان خواهد بود.

 

* برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی از جمله بی بی سی خبر دادند یک گروه هکری با نام «گنجشک درنده» مسئولیت حملات سایبری به سامانه راه آهن و حملات امروز را برعهده گرفته است.

 

* «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه برای گفت‌و گوهای برجامی سه‌شنبه شب وارد بروکسل شد.

 

* سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به نشست روز چهارشنبه بروکسل اظهار داشت، این کشور از تعامل اتحادیه اروپا با ایران استقبال می‌کند اما مقصد نهایی مذاکرات باید وین باشد.

 

* پس از خبر خبرگزاری «تسنیم» با مضمون دستور روحانی به رئیس سابق برنامه و بودجه برای خالی کردن خزانه، «محمدباقر نوبخت» پاسخ داد: اگر خزانه خالی بود چطور سه ماه حقوق دادید؟

 

* به دنبال افزایش انتقادها از «علیرضا زاکانی» بخاطر گماشتن دامادش به سمت دستیار ارشد و مشاور شهردار تهران و کشیده شدن این انتقادات به صدا و سیما، شهردار اظهار داشت «مهندس حیدری» هیچ رابطه استخدامی و دریافتی از شهرداری ندارد. گفتنی است زنگنه از پرتکرارترین گزینه‌هایی است که اصولگرایان خواستار محاکمه‌شان شده‌اند.

 

* «احمد امیرآبادی فراهانی» نایب رئیس مجلس هم در صداوسیما مدعی شد «بیژن نامدار زنگنه» در دوره وزارت نفت دولت‌های روحانی و خاتمی، ۶۰ نماینده را با رانت به استخدام این وزارتخانه درآورده است.

 

* بنابر اظهارات سردار حمیدی رئیس راهور تهران، در پایتخت روزانه ۲هزار تصادف اتفاق می‌افتد و سالانه ۶۰۰ نفر فوت می‌کنند.

 

* معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت لغو یا اجرای دورکاری کارمندان به مدیران دستگاه‌ها واگذار شده است.

 

* وزیر بهداشت اعلام کرد هزینه درمان بیماران کرونایی ۴۰ میلیون تومان است.

 

* جدول تغییرات نرخ سود بین بانکی حاکی از نزدیک شدن این نرخ به ۲۰ درصد است.

 

* وزیر نفت امروز اظهار داشت زمستان امسال قطعی گاز نداریم.

 

* به گفته معاون سیاسی وزارت کشور، این وزارتخانه تلاش کرده تعداد استانداران نظامی کمتر از انگشتان یک دست باشد.

 

* روزنامه «شرق» با اشاره به استقبال اصلاح‌طلبان از مواضع اخیر رئیس قوه قضاییه نوشت سخنان قاضی القضات مدت‌ها است بوی آشتی ملی و صلح می‌دهد.

 

* به گفته رئیس مجلس امروز برخی جوانان ما گمان می‌کنند اگر دوست از جنس مخالف نداشته باشند «اُمُل» هستند که باید با آن‌ها حرف بزنیم.

 

* بنابر اعلام رئیس سازمان ادارای و استخدامی، حدود ۸۹.۵ درصد کارمندان دولت واکسن زده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات