تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 23:55
کد خبر : 11616

دردسر انتصابات فامیلی

دردسر انتصابات فامیلی

* همزمان با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در بازار لوازم خانگی «امین حضور» تهران و گفت‌وگو با کسبه، دبیر کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت گروهی با عجله و با اجاره سوله به دنبال مونتاژ لوازم خانگی و عرضه کالاهای بی‌کیفیت به مردم هستند.   * «سیدابراهیم رئیسی» در پایان هفته نخست آبان‌ماه راهی

* همزمان با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در بازار لوازم خانگی «امین حضور» تهران و گفت‌وگو با کسبه، دبیر کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت گروهی با عجله و با اجاره سوله به دنبال مونتاژ لوازم خانگی و عرضه کالاهای بی‌کیفیت به مردم هستند.

 

* «سیدابراهیم رئیسی» در پایان هفته نخست آبان‌ماه راهی خوزستان شد تا به وضعیت زلزله‌زدگان اندیکا رسیدگی کند. وی در جلسه هیات دولت هم گفت دولت برای جراحی و نجات اقتصاد از آبروی خود هزینه می‌کند.

 

* «علی باقری» مذاکره کننده ارشد ایران، بعد از مذاکرات بروکسل که سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا آن را «مفید» ارزیابی کرد، با مقامات روسی در مسکو گفت و گو کرد.

 

* «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در واکنش به ماجرای انتصاب دامادش، اظهار داشت هم نصب و هم لغو حکم او خوب بود!

 

* «سیدجواد ساداتی نژاد» وزیر کشاورزی امضای حکم مدیرکلی حراست، رئیس دفتری و مشاورت برای سه برادر همسرش را تکذیب کرد.

 

* وزیر بهداشت هم انتصاب دامادش در این وزارتخانه با اسم مستعار را تکذیب کرد.

 

* سرپرست تامین اجتماعی وعده داده با وجود همه فشارها، متناسب‌سازی حقوق ها را اجرا می‌کنیم.

 

* «ایران درودی» نقاش برجسته ایرانی، کارگردان و منتقد هنری در ۸۵ سالگی درگذشت.

 

* با گذشت چند روز از اظهارات آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس مجلس که گفته بود باید وضعیت قهر با همه کشورها را برای کاهش فشار بر مردم پایان داد، حملات به این مرجع تقلید و حمایت‌ها از وی ادامه دارد. در برابر رسانه‌هایی مانند «رجا نیوز»، جامعه مدرسین اقدام به صدور بیانیه کرد.

 

* همزمان با مطرح شدن طرح ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، رسانه‌ها تصاویری از حضور زنان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان منتشر ساختند.

 

* وزیر نفت از اعطای سهمیه بنزین جبرانی برای مردم خبر داد.

 

* مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار اعلام کرد میزان باروری به طور متوسط برای بانوان در سنِ باروری به زیر ۱.۱۷ و برای همه زنان ایرانی به ۱.۶۵ رسیده است.

 

* با گسترش کرونا در شهرهای روسیه، مسکو قرنطینه شد. تعداد مرگ و میرهای کرونایی طی یک شبانه روز در این کشور حدود هزار و ۲۰۰ نفر اعلام شده است.

 

* به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمع شدن گوشت و میوه از سفره عده ای از مردم دردناک است.

 

* خطیب نماز جمعه تهران امروز اظهار داشت جای وام بدون بهره در بانک های کشور خالی است.

 

* دادستان کل کشور در بندر امام خمینی اعلام کرد برخی کالاهای خوراکی در این بندر به خاطر دپو غیرقابل استفاده شده است.

 

* همزمان با موج جدید مهاجرستیزی در ترکیه به بهانه انتشار تصاویر موز خوردن چند پناهنده سوری، در ایران اعلام شد واردات موز از سومالی نداریم و ماجرای موزهای آلوده در بازار ساختگی است.

 

* به گزارش ایران مامن، وعده پایان کامل مشکلات عرضه سوخت پس از حمله سایبری تا شنبه، اعلام رشد ۴۳ درصدی تجارت خارجی ایران در ۷ ماه اول سال، درگذشت «علی باغبانباشی» اولین مدال آور دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی، برگزاری مراسم روز کوروش، درگیری‌های دیپلماتیک فرانسه با انگلیس و نیز لبنان با عربستان و … از دیگر موضوعات مورد توجه رسانه‌ها در ۴۸ ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات