تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:49
کد خبر : 11688

در انتظار قرض الحسنه ۲۰۰هزار تومانی

در انتظار قرض الحسنه ۲۰۰هزار تومانی

* پس از وعده «محسن رضایی» برای خبرهای خوش آذرماه، بعضی از رسانه‌ها نوشتند احتمالا منظور معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری اعطای کارت رفاهی است که مبالغی به صورت قرض الحسنه ماهانه با سود ۲درصد به آن واریز می‌شود.   * بر اساس گمانه‌زنی‌ها برای سه دهک اول نفری ۲۰۰ و دهک‌های چهارم و پنجم ۱۵۰ هزار

* پس از وعده «محسن رضایی» برای خبرهای خوش آذرماه، بعضی از رسانه‌ها نوشتند احتمالا منظور معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری اعطای کارت رفاهی است که مبالغی به صورت قرض الحسنه ماهانه با سود ۲درصد به آن واریز می‌شود.

 

* بر اساس گمانه‌زنی‌ها برای سه دهک اول نفری ۲۰۰ و دهک‌های چهارم و پنجم ۱۵۰ هزار تومان واریز می‌شود.

 

* معاون وزیر بهداشت اعلام کرد بر اساس تصمیم ستاد کرونا، مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر و متوسطه دوم از ۱۵ آبان بازگشایی می‌شود.

 

* «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا امروز مواضعی مثبت در قبال برجام اتخاذ کرد و گفت همچنان دیپلماسی بهترین راه است. وی افزود هنوز گرفتار قضاوت‌های بد ترامپ در قبال توافق هسته ای هستیم.

 

* وزیر امور خارجه آمریکا هم با انتقاد از دولت سابق گفت با شرکای اروپایی درباره برجام هماهنگی داریم و مسیر بازگشت به مذاکرات هسته‌ای باز است.

 

* سخنگوی وزیر امور خارجه درباره گفت‌وگو با آمریکا اظهار داشت تا زمانی که واشنگتن زیان‌های ممانعت از روابط تجاری و اقتصادی ایران را جبران نکند در شکلی مذاکره‌ای در کار نیست.

 

* در شرایطی که آلمان خواستار عمل ایران به وعده‌ی آمدن پای میز مذاکره تا قبل از پایان ماه نوامبر شده، منابع مختلف از رایزنی ایران با چین برای تعیین زمان قطعی شروع گفت‌وگوهای برجامی خبر می‌دهند و امروز هم «علی باقری» با همتای چینی خود تبادل نظر کرد.

 

* در جلسه بورسی امروز با حضور وزیر اقتصاد مقرر شد کسری بودجه دولت با فروش اموال جبران شود و تا حد ممکن از قیمت‌گذاری دستوری اجتناب به عمل آید.

 

* بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، تمامی زنان خانه‌دار و دختران مجرد ۱۸ تا ۵۰ ساله می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند و امکانی فراهم شده که نرخ پرداخت حق بیمه و دستمزد را انتخاب کنند.

 

* بنابر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه، ایران در سازوکارهای دیپلماتیک مربوط به افغانستان که آمریکا در آن حضور دارد شرکت نخواهد کرد.

 

* اقدام سفارت کره جنوبی در اهدای ۲ هزار ماسک به بیمارستانی در تهران از سوی بسیاری از ناظران اقدامی توهین‌آمیز تلقی شده و سخنگوی وزارت خارجه همه گفته آن را در حد طنز نگه می‌داریم.

 

* بر اساس اعلام یک عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سالانه ۱۲ هزار نفر در ایران سکته مغزی می‌کنند.

 

* رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد بیان داشت جمعیت زیر خط فقر طی سه سال اخیر ۲ برابر شده و ۲۵ درصد جمعیت کشور حاشیه‌نشین هستند.

 

* طرح ترافیک تهران از امروز تغییر زمان یافت و از ۷ و نیم تا ۱۷ اعمال خواهد شد.

 

* به گزارش ایران مامن، عرضه ۱۵۰ هزار تن انواع برنج خارجی در بازار با نرخ مصوب، اختصاص ۱۳۰ میلیون یورو ارز دولتی برای توسعه واکسن‌های ایرانی، اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در اراک، آغاز کنفرانس تغییرات اقلیمی در اسکاتلند، اقدام جمهوری آذربایجان در خرید موشک هوا به هوا از اسرائیل، ۱۲ کشته و ۵۲ زخمی در حوادث هالووین آمریکا و … از دیگر اخبار انتشار یافته در ۲۴ ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات