تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 22:46
کد خبر : 11789

مساله خودزنی و آبروریزی در بهارستان!

مساله خودزنی و آبروریزی در بهارستان!

رسانه‌ها این هفته از بازگشت طرح موسوم به “صیانت” به مرکز بحث‌ونظرهای اهالی مجلس خبر دادند تا در هفته جاری علاوه بر سرنوشت تنها وزیر باقی‌مانده دولت سیزدهم یعنی آموزش‌وپرورش، اینترنت ملی هم مورد بررسی قرار گیرد.   این در حالی است که مخالفت‌ها از درون مجلس هم با طرح صیانت کم نیست. احمد علیرضابیگی

رسانه‌ها این هفته از بازگشت طرح موسوم به “صیانت” به مرکز بحث‌ونظرهای اهالی مجلس خبر دادند تا در هفته جاری علاوه بر سرنوشت تنها وزیر باقی‌مانده دولت سیزدهم یعنی آموزش‌وپرورش، اینترنت ملی هم مورد بررسی قرار گیرد.

 

این در حالی است که مخالفت‌ها از درون مجلس هم با طرح صیانت کم نیست. احمد علیرضابیگی نماینده تبریز پیش‌بینی کرده طرح مذکور به جایی نرسد چون مردم بی‌آب سر می‌کنند ولی بی‌اینترنت نه!

 

پیش از او، مجتبی توانگر نماینده تهران گفته بود عده‌ای از همکارانش آبروی مجلس را برده‌اند و طراحان طرح صیانت مردم را مقابل بهارستان قرار داده‌اند.

 

اشاره به آبروریزی نمایندگان یادآور اظهارات روزهای گذشته روح‌الله ایزدخواه دیگر نماینده تهران است که گفته برخی نمی‌دانند به چه طرحی رای داده‌اند. ما شب اخبار را نگاه می‌کنیم می‌فهمیم به چه رای داده‌ایم.

 

ایزدخواه نماینده تهران

 

به گفته ایزدخواه برخی نمایندگان با وام‌های ده میلیون تومانی و حواله خودرو و سفر خارجی دهنشان بسته می‌شود. هر چند وی بعدا مدعی شد شوخی کرده اما سمیه محمودی دیگر بهارستان‌نشین از او خواست نترسد و ادعایش را با آوردن اسم افراد دنبال کند.

 

خودزنی‌های بی‌سابقه اعضای مجلس یازدهم در حالی در جریان است که در بحبوحه بحران اقتصادی، هیچ مصوبه‌ اقتصادی از بهارستان خارج نشده و تنها خروجی این مجلس قانون حفظ حقوق هسته‌ای بود که عملا از سوی دولت سیزدهم در توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فروپاشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات