تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 19:51
کد خبر : 11889

چفت‌وبست‌های نظامی-تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل

چفت‌وبست‌های نظامی-تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل

روزنامه «نیویورک تایمز» به تازگی به نقل از هشت مقام آمریکایی و اسرائیلی مدعی شد حمله پهپادی ماه گذشته به پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب سوریه، انتقام ایران از حملات اسرائیل علیه نیروهای ایرانی در سوریه بوده است؛ وضعیتی که نشان می‌دهد این دو دشمن تهران آنقدر در هم‌تنیده‌اند که ضربه زدن به یکی در

روزنامه «نیویورک تایمز» به تازگی به نقل از هشت مقام آمریکایی و اسرائیلی مدعی شد حمله پهپادی ماه گذشته به پایگاه آمریکایی «التنف» در جنوب سوریه، انتقام ایران از حملات اسرائیل علیه نیروهای ایرانی در سوریه بوده است؛ وضعیتی که نشان می‌دهد این دو دشمن تهران آنقدر در هم‌تنیده‌اند که ضربه زدن به یکی در حکم انتقام از دیگری است.

 

همکاری‌های نظامی و تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل این گزاره را تقویت می‌کند.

همکاری‌های نظامی و تکنولوژیک آمریکا و اسرائیل این گزاره را تقویت می‌کند. براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، شرکت فناوری «Elbit Systems of America» زیرشاخه شرکت اسرائیلی سیستم‌های البیت (Elbit Systems) در حیفا و شرکت «L3Harris Technologies» برنده یک قرارداد مشترک چهارساله به ارزش حدود ۵ میلیون دلار برای تولید و پیاده‌سازی فناوری جدید روی کلاه ایمنی هوانوردان نیروی زمینی ارتش ایالات‌متحده شده‌اند.

 

 

بر اساس اظهارات مقامات ارتش آمریکا، نسل سوم سیستم‌های تصویربرداری دید در شب در عملیات هوانوردی (ANVIS) که برای کمک به خدمه هوایی نیروی زمینی ایالات‌متحده در مدیریت عملیات‌های پرواز در محیط‌های کم نور یا با دید نامناسب طراحی شده، می‌تواند با باتری کم حجم یا منبع تغذیه هواپیما کار کند.

 

در ژوئن سال جاری هم یک وبگاه تخصصی اسرائیلی تحت عنوان «اسرائیل دیفنس» (Israel Defense) گزارش داد که نیروی زمینی آمریکا به شرکت البیت دو مأموریت  به ارزش کلی ۲۹ میلیون دلار با هدف ارتقا تجهیزات فعال نیروی زمینی ایالات‌متحده و واحدهای نیروی هوایی این کشور واگذار کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات