تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 16:09
کد خبر : 11923

پرونده «سردار دل‌ها» در ایران‌اینترنشنال

پرونده «سردار دل‌ها» در ایران‌اینترنشنال

اخیرا جنجال بر سر یک استوری اینستاگرامی باعث شد تا صاحب این پست با عذرخواهی از مردم مدعی هک صفحه شخصی خود شود؛ ادعایی که با واکنش‌هایی غالبا ناباورانه در فضای مجازی روبرو شد.   ماجرا از این قرار است که در صفحه «شادی شایانفر» دختر «محسن شایانفر» تهیه کننده سینما استوری منتشر شد که

اخیرا جنجال بر سر یک استوری اینستاگرامی باعث شد تا صاحب این پست با عذرخواهی از مردم مدعی هک صفحه شخصی خود شود؛ ادعایی که با واکنش‌هایی غالبا ناباورانه در فضای مجازی روبرو شد.

 

ماجرا از این قرار است که در صفحه «شادی شایانفر» دختر «محسن شایانفر» تهیه کننده سینما استوری منتشر شد که طی آن خبر جعلی از «ایران‌اینترنشنال» به نمایش گذاشته و بالای آن توهینی به سردار سلیمانی صورت گرفته بود.

 

ایران‌اینترنشنال مدعی شده بود که «زینب سلیمانی» برای تهیه جهیزیه نوعروسان لبنانی مبلغ قابل توجهی (۲میلیون دلار) را اعطا کرده است.

 

واکنش‌های شدید به این هتاکی سبب شد که ابتدا دختر شایانفر پستی را با تصویر سردار سلیمانی منتشر و از مردم بابت انتشار این پست عذرخواهی کند. البته این پست به دلیل انتشار عکس سردار سلیمانی در اینستاگرام حذف شد و دختر این تهیه کننده با تهیه ویدئویی از خود دوباره درباره این پست موقت جنجالی توضیح داد.

 

وی ضمن اینکه عنوان کرد اصلا آدم سیاسی نیست مدعی شد که صفحه اینستاگرامش هک شده است اما خیلی‌ها این موضوع را باور نکردند و این سئوال را پرسیدند که چرا باید صفحه اینستاگرام وی که آدم مطرح و مشهوری نیست هک شود؟

 

 

در ادامه گروهی از کاربران ارزشی فضای مجازی خواستار رسیدگی به ادعای شادی شایانفر شده اند و عده ای دیگر نیز از «پیمان جبلی» رئیس جدید صداوسیما می خواهند در این زمینه سکوت نکند و این خانم را که به عنوان تدوینگر در شبکه قرآن فعالیت دارد، اخراج کند.

 

این خبر جعلی از انتشار یک توئیت توسط یک خبرنگار زن لبنانی منشا گرفت؛ نامه‌ای که وی در توئیترش به عنوان سند منتشر کرده به گفته کاربران ارزشی بیشتر به یک جوک شبیه است و بند بند آن نشان می‌دهد این خبرنگار حتی بدیهیات کار خبر را نیز نمی داند.

 

 

ماجرای تخریب سردار به این موارد ختم نمی‌شود. ایران‌اینترنشنال چند روز پیش ماجرای اعطای تی‌شرتی با عکس «سردار دل‌ها» به ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات بین‌المللی  نروژ را منتشر کرد که این موضوع نیز خودجنجال ساز شد.

 

 

یکی از اعضای تیم ایران (امیر اسدزاده) که در نروژ پناهنده شد و گفته می‌شود در تلاش برای گرفتن اقامت است، با تروریست خواندن سردار مدعی شده در برابر پوشیدن اجباری این تی‌شرت مقاومت کرده است.

 

با این اوصاف این رسانه سعودی نشان داد که پرونده سردار دل‌ها را به طور ویژه برای تخریب شهید سلیمانی را گشوده و فعال دنبال می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات