تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 18:39
کد خبر : 1387

کارت اعتباری سهام عدالت از هفته آینده / ۶ میلیون تومان از سهام را می‎‌شود فروخت

کارت اعتباری سهام عدالت از هفته آینده / ۶ میلیون تومان از سهام را می‎‌شود فروخت

«حسین سلاح ورزی» نائب رییس اول اتاق بازرگانی روز جمعه سوم مرداد توئیت کرد : از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان

«حسین سلاح ورزی» نائب رییس اول اتاق بازرگانی روز جمعه سوم مرداد توئیت کرد : از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می‌ماند.

به گزارش ایران مامن از ایرنا، با توجه به این تصمیم، مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی تا سقف ۵۰ تا ۶۰ درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند و با استفاده از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید، به صورت اعتباری خرید کنند. براساس این طرح در نظر گرفته شده مشمولان سهام عدالت تا یک سال فرصت دارند وجه را به بانک تسویه کنند.

درباره ارزش سهام عدالت هم تجارت نیوز نوشت : ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسیده است. ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش نیز پنج میلیون و ۸۷۴ هزار تومان برآورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات