تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 23:58
کد خبر : 1462

محمود… من از یادت نمی‌کاهم

محمود… من از یادت نمی‌کاهم

مخاطب جدیدترین نامه «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری سابق، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی است. احمدی نژاد از وی خواسته تا به نوعی با او سر یک میز بنشیند و در مورد سرنوشت یمن و پایان جنگ در این کشور مذاکره کند. پیش از این، احمدی نژاد که در دوره ریاست جمهوری قصد مدیریت جهان

مخاطب جدیدترین نامه «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری سابق، «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی است. احمدی نژاد از وی خواسته تا به نوعی با او سر یک میز بنشیند و در مورد سرنوشت یمن و پایان جنگ در این کشور مذاکره کند.

پیش از این، احمدی نژاد که در دوره ریاست جمهوری قصد مدیریت جهان را داشت به «دونالد ترامپ» نامه نگاری کرده بود اما گویا سفارت سوئیس از دریافت این نامه خودداری کرده است.

توئیت‌های احمدی نژاد هم خود حکایتی مجزا دارد؛ از حمایت از لباس مشکی «سرنا ویلیامز» تنیسور زن آمریکایی تا تبریک به قهرمان NBA  لیگ بسکتبال آمریکا. او به اعضای این تیم گفته اگر رئیس جمهور بود آن ها را به تهران دعوت می‌کرد.

به گزارش ایران مامن ، درباره کارهای احمدی نژاد که سنخیت چندانی با مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ندارد چند دیدگاه مطرح است.

۱-محمود می‌خواهد همچنان مرکز نگاه‌ها باشد.

۲-محمود می‌خواهد بین نظام و مردم وسطی بازی کرده و در بزنگاهی که فکر می کند نظام نیازمند کسب رای مردم است به عنوان چهره‌ای محبوب عامه خود را منجی نظام جمهوری اسلامی نشان دهد.

۳-محمود می‌خواهد با بازی نقش اپوزسیون خود را برای فردای جمهوری اسلامی آماده کند. همصدایی وی با غربی‌ها بر سر مخالفت با برنامه راهبردی ایران و چین این گمانه را تقویت می‌کند.

هر کدام از این دیدگاه ها درست باشد یا نباشد آنچه درست است اینکه محمود به هر قیمتی شده می‌خواهد برگردد حتی عجز و لابه برای دیدار با رهبری.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات