تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 23:26
کد خبر : 14785

درخواست ایراد مطالبات مدافعان سلامت از تریبون نماز جمعه

درخواست ایراد مطالبات مدافعان سلامت از تریبون نماز جمعه

«ائمه محترم جمعه سراسر کشور! فرصتی برای بیان مطالبات مدافعان سلامت در تریبون نماز جمعه فراهم کنید» عنوان مطلبی است که «محمدرضا سقائیان فرد» در اختیار ایران مامن قرار داده و شرح آن در ادامه آمده است:   جناب حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه   ائمه محترم جمعه سراسر

«ائمه محترم جمعه سراسر کشور! فرصتی برای بیان مطالبات مدافعان سلامت در تریبون نماز جمعه فراهم کنید» عنوان مطلبی است که «محمدرضا سقائیان فرد» در اختیار ایران مامن قرار داده و شرح آن در ادامه آمده است:

 

جناب حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

 

ائمه محترم جمعه سراسر کشور

 

با سلام و تحیات وافره

 

در حالی که بیش از دو سال از مطالبه گری مدافعان سلامت در پیگیری مطالبات خود در زمینه های مختلف می‌گذرد و علی رغم مکاتبات متعدد از سوی مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معدودی از نمایندگان محترم مجلس و فعالان صنفی کادرسلامت در این رابطه،  متاسفانه  تاکنون نتیجه ای عملی حاصل نشده است.

 

نظر به اینکه کشور در پیک هفتم کرونا قرار گرفته و برخلاف سایر کشورهای جهان که شاهد تلفات انسانی بیشماری هستند، به لطف خدا و ایثارگری های مدافعان سلامت سراسر کشور در وضعیت کنترل شده نسبی ای قرار گرفته ایم، ادامه این وضعیت  نیازمند حفظ روحیه استقامت، مجاهدت و تلاش شبانه روزی کادرسلامت در مسیر مبارزه با این ویروس منحوس است. از این رو دستیابی به این مهم نیازمند تزریق نشاط، انگیزه و امید به آنان است که جز با حمایت عملی از مطالبات به فراموشی سپری شده آنان محقق نخواهد شد.

 

ذکر این نکته لازم و ضروری است که در این برهه حساس دشمن با انواع و اقسام روش‌ها ایجاد ناامیدی، یأس ، سرخوردگی و القای بی آیندگی مدافعان سلامت را در دستور کار عملی خویش قرار داده که نشانه های این اقدامات را به وضوح در تحریک و تهییج احساسات کادر سلامت به منظور ایجاد چالش و بحران در حوزه سلامت جهت مخدوش کردن موفقیت‌های کسب شده به راحتی می توان رصد کرد . این قبیل ترفندها متاسفانه سهوا از جانب برخی مسئولان با اتخاذ مواضع نامناسب یا بی توجهی به مطالبات کادرسلامت مورد همراهی قرار می گیرد.

 

از این رو با توجه به  جایگاه تاثیرگذار تریبون نماز جمعه به عنوان بازتاب دهنده خواست و نظر مردم و حاکمیت، تاکید و تایید وجدان های آگاه ومنصف مردم شریف ایران اسلامی بر قدردانی عملی از مدافعان سلامت که جان خویش را بیش از دو سال در راه حفظ سلامت مردم در کف دست گرفته اند تا شاهد کاهش قابل تحسین و اعجاب انگیز فوتی ها در خانواده های هموطنان باشیم، استدعا داریم دستور فرمایید  تا یکی از نمایندگان مدافعان سلامت در هر شهرستان با حضور در نمازجمعه بعنوان سخنران پیش از خطبه ها  در فرصتی کوتاه به بیان مشکلات و مطالبات فراموش شده خود در حضور نمازگزاران بپردازند تا ان‌شاءالله با دعای خیر آنان و اراده و حمایت جنابعالی و سایر مسئولان مربوطه شاهد تحقق هرچه سریعتر خواسته های آنان بصورت علمی باشیم.

 

پیشاپیش از الطاف حضرتعالی کمال تشکر به عمل می‌آید

 

عضو کوچکی از کادر سلامت کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات