تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 23:57
کد خبر : 14985

«هومییز»؛ بازی تازه وطنی

«هومییز»؛ بازی تازه وطنی

نسخه نهایی بازی «هومییز» پس از دو سال تلاش بی‌وقفه تعدادی از جوانان بازی ساز منتشر شد.   بازی ایرانی هومییز یک عنوان رایگان چندنفره تماما آنلاین با پشتیبانی چند ساله است که دارای ۲۰ نقشه متنوع و همچنین ۱۴۰ آیتم مختلف است که کاربران می‌توانند با استفاده از این آیتم‌ها، کاراکترهای خود را شخصی

نسخه نهایی بازی «هومییز» پس از دو سال تلاش بی‌وقفه تعدادی از جوانان بازی ساز منتشر شد.

 

بازی ایرانی هومییز یک عنوان رایگان چندنفره تماما آنلاین با پشتیبانی چند ساله است که دارای ۲۰ نقشه متنوع و همچنین ۱۴۰ آیتم مختلف است که کاربران می‌توانند با استفاده از این آیتم‌ها، کاراکترهای خود را شخصی سازی کنند.

 

مخاطبان این بازی می‌توانند از طریق لانچر «گیم آپ» آن را دانلود و تجربه کنند.

 

این بازی ایرانی که با استانداردهای بین المللی ساخته شده از ۵ ماه پیش در فاز بتا عمومی قرار داشت و مخاطبان قادر به تست و تجربه آن بودند. سازندگان جوان بازی حالا پس از ۵ ماه شنیدن نظرات مخاطبان داخلی، نسخه نهایی ر ا به صورت کاملا رایگان منتشر کرده اند.

 

تمامی سرورهای این بازی در داخل ایران قرار دارند.

 

این بازی دارای سه مد: فوتبال، جمع آوری سکه و مسابقه است. در مد اصلی بازیکن‌ها باید در نقشه‌های بازی به جمع آوری سکه بپردازند و همچنین اجازه ندهند دیگر بازیکن‌ها از آن‌ها پیشی بگیرند. نقشه‌های این بخش بزرگ و عموما به شکل مارپیچ‌های تو در تو طراحی شده‌اند تا تسلط بر هر نقشه هم به چالشی مهیج برای مخاطبان بازی تبدیل شود.

 

دیگر مد مهم بازی فوتبال است که در آن مخاطبان می توانند خنده‌دارترین مسابقه فوتبالی زندگی خود را تجربه کنند. در اینجا هیچ قانونی به جز گل زدن وجود ندارد و حتی می‌توانند برای برنده شدن رقبای خود را کتک بزنند.

 

در مد مسابقه هم کاربران باید زودتر از مابقی رقبا به خط پایان برسند.

 

هومییز به عنوان یک بازی ملی به وسیله سازندگان ایرانی ساخته شده و توسط لانچر داخلی گیم آپ اجرا می‌شود. لانچری که میزبان تعداد زیادی دیگر بازی‌های ایرانی است و مخاطبان می‌توانند عناوین داخلی مورد علاقه خود را از این طریق تجربه کنند.

 

مخاطبان می توانند به Gameup.ir مراجعه کرده، لانچر را دانلود و سپس بازی هومییز را اجرا کنند.

 

این بازی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درجه سنی +۷ سال را دریافت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات