تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 14:02
کد خبر : 1510

اختلالی در شبکه اینترنتی کشور وجود ندارد

اختلالی در شبکه اینترنتی کشور وجود ندارد

به گزارش ایران مامن، در پی انتشار بیانیه کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ گونه اختلالی در شبکه اینترنت کشور وجود ندارد. در این اطلاعیه آمده است: محدودسازی سرویسGoogle AMP به دستور مقام قضایی خطاب به اپراتورها رخ داده که پس از بررسی مجدد،

به گزارش ایران مامن، در پی انتشار بیانیه کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ گونه اختلالی در شبکه اینترنت کشور وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: محدودسازی سرویسGoogle AMP به دستور مقام قضایی خطاب به اپراتورها رخ داده که پس از بررسی مجدد، این دستور با مساعدت مقام قضایی طی چند ساعت لغو شده است.

در پایان این اطلاعیه با اشاره به پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی سریع مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت در حوادث و اختلالات اینترنتی کشور طی سال‌های اخیر، به اهمیت فراوان پایداری شبکه و سرویس‌ها برای کسب‌وکارهای آنلاین و اهتمام شرکت ارتباطات زیرساخت به این مهم اشاره شده است.

به گزارش مهر، کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرده که محدودیت جدید در ارتباطات اینترنتی و اختلال‌های زیرساختی باعث اختلال در سرویس کسب و کارهای مجازی شده است.

گفته شده است که اختلال در سرویس AMP گوگل (سرویس بارگذاری سریع سایت‌های اینترنتی) باعث ایجاد اختلال در ارائه خدمات کسب و کارهای آنلاین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات