تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 - 13:39
کد خبر : 1572

تسهیلات پنج میلیون تومانی بانک ملی برای سهام‌داران عدالت

تسهیلات پنج میلیون تومانی بانک ملی برای سهام‌داران عدالت

بنا بر اعلام «محمدرضا حسین‌زاده» مدیرعامل بانک ملی، برای تامین مالی و نقدینگی واحد‌های تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش ایران مامن، بخش مهم‌تر سخنان روز پنجشنبه مدیرعامل بانک ملی این بود که تا سقف ۵ میلیون

بنا بر اعلام «محمدرضا حسین‌زاده» مدیرعامل بانک ملی، برای تامین مالی و نقدینگی واحد‌های تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش ایران مامن، بخش مهم‌تر سخنان روز پنجشنبه مدیرعامل بانک ملی این بود که تا سقف ۵ میلیون تومان مشمولان سهام عدالت می‌توانند از بانک ملی با کارت اعتباری وام دریافت کنند.

همچنین و به به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات بورس در هفته منتهی به ۹ مرداد، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان رسید. بدین ترتیب  ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۵ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسیده است. در صورت آزادسازی ۳۰ درصد دوم سهام عدالت ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۱۱٫۲ میلیون تومان می‌رسد. آیا مردم می‌توانند منتظر واریز این میزان مبلغ باشند یا اینکه همچنان باید با مشکلات واریز وجوه مواجه شوند؟

در برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز در صورت آزادسازی ۳۰ درصد دوم، صاحبان آن می‌توانند منتظر واریز مبلغی بیش از ۲۲ میلیون تومان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات