تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 13:18
کد خبر : 1801

سلاطین فوتبال را چرا به دادگاه نمی‌کشید؟

سلاطین فوتبال را چرا به دادگاه نمی‌کشید؟

خبر فاجعه‌بارتر از آن است که بتوان برای آن عنوانی انتخاب کرد. فوتبال ایران به پرداخت بیش از ۶ میلیون یورو غرامت در پرونده «مارک ویلموتس» محکوم شده است یعنی نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان. این تازه غیر از ۲ میلیون یورو دستمزدی است که به مربی بلژیکی داده شد تا تیم ملی فوتبال را

خبر فاجعه‌بارتر از آن است که بتوان برای آن عنوانی انتخاب کرد. فوتبال ایران به پرداخت بیش از ۶ میلیون یورو غرامت در پرونده «مارک ویلموتس» محکوم شده است یعنی نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان.

این تازه غیر از ۲ میلیون یورو دستمزدی است که به مربی بلژیکی داده شد تا تیم ملی فوتبال را مقابل بحرین و عراق ببازاند. سوزش این ماجرا زمانی بیشتر می‌شود که فدراسیون فوتبال این ۲ میلیون یورو را از سازمان تامین اجتماعی یعنی مستقیما جیب مردم پرداخت.

به گزارش ایران مامن، نکته دردناک همیشگی این بود که فورا این خبر از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال تکذیب شد تا شاید تلاش مذبوحانه‌ای چون تقاضای تجدیدنظر در دادگاه عالی ورزش کمی زمان برای مدیران فعلی بخرد و تقصیر را به گردن مدیران بعدی بیافکنند یا «مهدی تاج» با یک سکته قلبی دیگر از زیر فشارها خلاصی یابد.

بررسی‌های خراسان نشان می‌دهد این حیف و میل پول مردم و ارز نایاب محدود به پرونده ویلموتس نیست. فوتبالی‌ها طی ۱۰ سال بیش از ۳۰ میلیون دلار خرج بی‌تدبیری، خودنمایی، کری‌خوانی‌های احمقانه و شاید جیب‌های پنهان خود کرده‌اند. در این میان سهم مربیان تیم ملی طی یک دهه ۶.۸۵ میلیون دلار، خریدهای خارجی پرسپولیس ۱۳.۶۵ میلیون دلار و استقلال  ۸.۵ میلیون دلار بوده است.

هزینه های فوتبالی

طی ماه‌های اخیر اخبار مختلفی از محاکمه سلاطین خودرو و قیر و کاغذ و سکه و … منتشر شد و حال این پرسش مطرح است که سلاطین فوتبال را چرا کسی به دادگاه نمی‌کشاند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات