تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 20:20
کد خبر : 2045

شروع بازارگرمی‌های انتخاباتی برای ۱۴۰۰

شروع بازارگرمی‌های انتخاباتی برای ۱۴۰۰

حدود ۹ ماه و نیم دیگر یعنی اواخر خرداد سال آتی، هشتمین رئیس‌جمهوری ایران مشخص خواهد شد، البته اگر انتخابات با چهره‌های متوسط القامت‌ خود به دور دوم کشیده نشود. به گزارش ایران مامن، با اینکه تصور انتخاباتی داغ و رقابتی دشوار است اما بازار گمانه‌زنی‌های انتخاباتی به تدریج داغ می‌شود. اصلاح‌طلبان مانند هر زمان

حدود ۹ ماه و نیم دیگر یعنی اواخر خرداد سال آتی، هشتمین رئیس‌جمهوری ایران مشخص خواهد شد، البته اگر انتخابات با چهره‌های متوسط القامت‌ خود به دور دوم کشیده نشود.

به گزارش ایران مامن، با اینکه تصور انتخاباتی داغ و رقابتی دشوار است اما بازار گمانه‌زنی‌های انتخاباتی به تدریج داغ می‌شود. اصلاح‌طلبان مانند هر زمان دیگری از رد صلاحیت نامزدهای خود نگرانند. چند روز پیش «محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی کارگزاران گفته بود شورای نگهبان تمامی نامزدهای محتمل این حزب از جمله «محسن هاشمی» را رد خواهد کرد. با این حال اصلاح‌طلبان باید مشارکت در انتخابات داشته باشند حتی اگر رأی سفید بدهند و حتی اگر جریان رقیب بخواهد کاندیدایی را به جای اصلاح‌طلبان جا بزند.

با این حال، تحرکات سیاسی اردوگاه رقیب از نگاه اصلاحاتی‌ها دور نمانده است. روزنامه «سازندگی» امروز با درج کاریکاتور «سعید جلیلی» روی صفحه اول خود از شکل‌گیری اجماع «پایداری» روی این چهره سیاسی خبر داد.

از سوی دیگر سفرها و موضع‌گیری نامزدهای بالقوه دیگر از نظرها دور نمی‌ماند همچون سفر «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی به روستای ابوالفضل برای دلجویی از ساکنانش که می‌گویند آماج نامهربانی «سیدپرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان قرار گرفته‌اند؛ رقیبی که عذرخواهی اخیرش از «غلامعلی حداد عادل» بابت اتهام‌زنی تصرف املاک بنیاد و نیز ماجراهای روستای ابوالفضل باعث شد برخی بگویند هر آنچیزی را که در سیل گرگان برای انتخابات ۱۴۰۰ به کف آورده بود از کف داده است.

از سوی دیگر نام «سیدعزت‌الله ضرغامی» نیز این روزها به عنوان یکی از نامزدهای محتمل اصولگرایان زیاد به گوش می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات