تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 13:15
کد خبر : 2056

آغاز سال تحصیلی حضوری از شنبه

آغاز سال تحصیلی حضوری از شنبه

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه سیزدهم شهریور در حاشیه رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزشی (شاد) به خبرنگاران گفت سال تحصیلی از روز شنبه پانزدهم شهریور به شکل حضوری آغاز می شود. به گفته حاجی میرزایی در شروع سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع کرونا، اصل بر شرکت

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه سیزدهم شهریور در حاشیه رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزشی (شاد) به خبرنگاران گفت سال تحصیلی از روز شنبه پانزدهم شهریور به شکل حضوری آغاز می شود.

به گفته حاجی میرزایی در شروع سال تحصیلی جدید با توجه به شیوع کرونا، اصل بر شرکت حضوری دانش آموزان است. در شروع سال جدید تحصیلی باید کلاس‌ها شکل بگیرد تا دانش آموزان و معلمان همدیگر را بشناسند و اطلاعات سال قبل خود را هماهنگ و مرور کنند پیگیری این موضوعات به شکل حضوری بهتر است.

به گفته حاجی میرزایی حداکثر زمان حضور در کلاس‌ها ۳۵ دقیقه است.

به گزارش ایرنا وی افزود: چون ملزم به اجرای پروتکل‌های مورد نیاز برای سلامت دانش آموزان هستیم، در مدارسی که تعداد دانش آموزان از تعداد مجاز بیشتر است ناگزیریم گروه بندی کنیم و به نوبت دانش آموزان در روزهای متفاوت در مدرسه حضور خواهند داشت که این امر از سوی مدیران مدارس به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

به گزارش ایران مامن، برخی از مدارس تهران طی چند روز گذشته گروه‌بندی حضور در روز شنبه را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند. البته این حضور در مقطع اول ابتدایی بعضا مختص اولیا و مخصوصا مادران بوده و تاکید شده قرار نیست دانش‌آموزان در کلاس‌ها حاضر شوند.

پیشتر اعلام شده بود آموزش در مناطق قرمز به صورت غیرحضوری، مناطق زرد به صورت زوج و فرد و نواحی سفید به شکل حضوری خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات