تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 11:29
کد خبر : 2288

ناو هواپیمابر دیگر اثر ندارد/ از منطق شهادت کارتر خبر ندارد

ناو هواپیمابر دیگر اثر ندارد/ از منطق شهادت کارتر خبر ندارد

مجله «تایم» که امام خمینی (ره) را به عنوان مرد سال ۱۹۷۹ معرفی کرد، گفت‌وگویی  را ۹ آذرماه ۱۳۵۸ در قم با ایشان انجام‌ داده است. بخش ششم این مصاحبه در پی می آید:   تایم: منصفانه به عنوان یک مرد سیاسی بگویید آیا انقلاب شکست نخورده است؟ اقتصاد زنده نشده است، افراد فقیر در

مجله «تایم» که امام خمینی (ره) را به عنوان مرد سال ۱۹۷۹ معرفی کرد، گفت‌وگویی  را ۹ آذرماه ۱۳۵۸ در قم با ایشان انجام‌ داده است. بخش ششم این مصاحبه در پی می آید:

 

تایم: منصفانه به عنوان یک مرد سیاسی بگویید آیا انقلاب شکست نخورده است؟ اقتصاد زنده نشده است، افراد فقیر در جنوب تهران همچنان فقیر هستند، ارتش احتمالا نمی تواند چنانچه حمله ای از خارج شود دفاع نماید، فعالیت عادی و سیاسی وجود ندارد و احزاب سیاسی در بی نظمی هستند؟

امام: ممکن است همه این ها راست باشد ولی انقلاب شکست نخورده است. انقلاب پایه هایش محکمتر شده است. این واقعیت است که مردم ما به انقلاب خو گرفته اند و همه انقلابیند. آنها طالب شهادتند. من این را جدی می گویم. ما خیلی آسان می توانیم در مقابل آمریکا بایستیم. او ممکن است ما را از بین ببرد ولی انقلاب ما را نمی تواند. به همین دلیل است که می گویم ما پیروز هستیم. به شعارها توجه کنید می گویند « ناو هواپیمابر دیگر اثر ندارد/ از منطق شهادت کارتر خبر ندارد»

آمریکا چه می فهمد شهادت چیست و به همین دلیل ما همه مسائل را حل می کنیم. ولی خرابی های اوضاع ایران ریشه ۵۰ ساله دارد و حداقل ۲۰ سال طول می کشد تا وضع مردم به صورت عادی درآید، مردم ما هم به این دلیل قیام نکرده اند. آنها می گفتند و می گویند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. آزادی و جمهوری اسلامی به دست آمد ولی برای استقلال کامل باید دست غرب و شرق را کوتاه کرد و این کار را خواهیم کرد.

 

بخش پنجم مصاحبه:

به جای میانجی‌گری بین ظالم و مظلوم؛ طرف مظلوم را بگیرید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Antony Newby یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

DataList2023.com

Santiago Milerum یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۶

Hello,

We noticed iranmaeman.ir is only listed in 8 out of 2500 directories.

This severly impacts your backlinks and search engine rankings.

Come get listed in all 2500 directories on DirectoryBump.com

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات