تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 19:30
کد خبر : 2312

دستور امام زمان به شریعتمداری: به هاشمی رفسنجانی مراجعه کن/ عدم مساعدت رهبری در مورد ناجا/ برخورد حذفی میرزاده با نیروهای غیرحزب اللهی/ جمع کردن نیروهای حذفی وزارت خارجه توسط ولایتی/ ادعای روح الله حسینیان درباره اعتقاد دوم خردادی‌ها به ناکام شدن خاتمی

دستور امام زمان به شریعتمداری: به هاشمی رفسنجانی مراجعه کن/ عدم مساعدت رهبری در مورد ناجا/ برخورد حذفی میرزاده با نیروهای غیرحزب اللهی/ جمع کردن نیروهای حذفی وزارت خارجه توسط ولایتی/ ادعای روح الله حسینیان درباره اعتقاد دوم خردادی‌ها به ناکام شدن خاتمی

شنبه ۵ مهر ۱۳۷۶ /۲۴جمادى‌الاول  ۱۴۱۸/ ۲۷ سپتامبر ۱۹۹۷   آقاى عبدالله نورى وزیر کشور آمد و از عدم مساعدت رهبرى در مورد ناجا گفت.   دکتر محمدعلی نجفى رییس سازمان برنامه و بودجه آمد. در مورد تغییرات در سازمان برنامه گفت و از برخورد حذفى آقاى حمید میرزاده با کارشناسان غیرحزب‌اللهى انتقاد کرد.  

شنبه ۵ مهر ۱۳۷۶ /۲۴جمادى‌الاول  ۱۴۱۸/ ۲۷ سپتامبر ۱۹۹۷

 

آقاى عبدالله نورى وزیر کشور آمد و از عدم مساعدت رهبرى در مورد ناجا گفت.

 

دکتر محمدعلی نجفى رییس سازمان برنامه و بودجه آمد. در مورد تغییرات در سازمان برنامه گفت و از برخورد حذفى آقاى حمید میرزاده با کارشناسان غیرحزب‌اللهى انتقاد کرد.

 

آقاى غیوران آمد. براى ‏گرفتن حقش از شهردارى استمداد کرد و از اینکه در کتاب خاطرات «دوران مبارزه»، چنین استنباط مى‌شود که او در زمان بازداشت، علیه من اعترافاتی‏ کرده است، گله ‏کرد.

 

آقاى مرتضی بانک، معاون اداری و مالی وزیر امور خارجه آمد. گفت راه منحصر به فرد پیشرفت کشور همان سیاست‌هاى مدیریتى من است. اظهار نگرانى‏ کرد از مشاورت دکتر ولایتى براى رهبرى و جمع ‏کردن نیروهاى حذفى وزارت امورخارجه و نیز از اینکه بعضى از معاونان چپ، سیاست‏شان را از خارج از وزارت‏ خارجه مى‌گیرند.

 

 

یکشنبه ۶ مهر ۱۳۷۶  

 

آقاى دکتر اکبرزاده معاون وزیر کشاورزی آمد. گزارش ‏کار در تولید انواع سم‌هاى و علف‏کُش را داد که کار مهمى است. گفت راننده تاکسى در راه به او گفته که غیر از آقای رفسنجانی کسى نمى‌تواند کشور را جلو ببرد.

 

آقاى تیمسار رضا سیف‌اللهى آمد. گفت، در سمت مشاورت رهبرى بیکار است. خانه‌اش را به قم منتقل کرده و مى‌خواهد تحصیل کند. آماده است، در دبیرخانه مجمع کار کند.

 

آقای روح ‏الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی آمد. گفت در محافل چپى‌ها اعتقاد بر این است که دولت آقاى خاتمى براى انجام وعده‌ها موفق نمى‌شود و لذا تصمیم گرفته‌اند شایع کنند که رهبرى و مجمع تشخیص‏ مصلحت کارشکنى کرده‌اند.

 

آقای محمد شریعتمداری وزیر بازرگانى هم در جلسه جمعیت ارزش‌ها، در قدرت توفیق دولت در حل مشکلات اقتصادى و به خصوص رکودى که اخیراً در اقتصاد کشور به ‏وجود آمده اظهار تردیدکرده است. خودش هم نمونه‌هایى از رکود شدید بازار را ذکر کرد و اظهار عقیده نمود که آقاى خاتمى نمى‌تواند کار بکند و از حد شعار جلوتر نمى‌رود. گفتم حدود ۴۵ روز از عمر دولت جدید گذشته است.

در ضمن در آخر صحبتش گفت تا چند ماه قبل نسبت به من نظر منفى داشته ولى امام‏ زمان را در خواب دیده و به خاطر ابهاماتى که در مسایل انتخابات برایش پیش آمده بوده از امام زمان خواهش مى‌کند که او را راهنمایى و روشن کند. امام مى‌فرمایند به آقاى هاشمى رفسنجانى مراجعه کن. تعجب مى‌کند و با ناباورى باز درخواست راهنمایی مى‌کند، همان جواب را مى‌شنود و دفعه سوم هم همان سؤال و جواب تکرار مى‌شود. با دلهره بیدار مى‌شود در حالی که به شدت عرق کرده بوده و از آن به بعد، تغییر عقیده مى‌دهد. گفت قبلاً این خواب را براى على اخوى زاده نقل کرده است.

 

آقاى محمود گلزارى روان‏شناس آمد. از اظهارات اخیر من در مورد نبودن متولی مشخص براى فرهنگ کشور اظهار قدردانى کرد و نیز اینکه علم اخلاق همراه با روان‏شناسى جدید، مى‌تواند اصول علم اخلاق را مشخص کند. نمونه‌هایى از تحقیقات خودش در تلفیق مبانى اخلاق اسلامى و نظرات روان‏شناسى جدید را ارایه داد. قرار شد براى ترویج اخلاق اسلامى و سازنده علمى، همکارى‏ کنیم.

 

شب میهمان رهبرى بودم. ایشان از وضع مانور ذوالفقار و سلاحی‏ که بیش از ۲۵۰ کیلومتر بُرد دارد با چهار برابر سرعت صوت، تعریف ‏کردند. در دولت من از روسیه خریداری شده است و نیز پرواز اولین هواپیماى بمب ‏افکن آذرخش را که با طرح شهید ستارى و کمک من ساخته شده است.  درباره حرف‌هاى آقاى حسینیان و نیز آیین‌نامه مجمع و سفر من به روسیه صحبت کردیم.

 

توضیح: به گفته مرحوم هاشمی، محمد شریعتمداری ادعا می کند امام زمان (عج) را در خواب دیده که سه بار به او گفته به آقای هاشمی مراجعه کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات