تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 17:32
کد خبر : 2365

نشتی آفتابه بر گردن «ارازل» و اوباش

نشتی آفتابه بر گردن «ارازل» و اوباش

رسانه‌های ما دیروز ۲۷شهریور اخبار و ویدئو‌های زیادی از اراذل‌گردانی نیروی انتظامی در استخر تهرانپارس منتشر کردند. در همین ارتباط، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مصاحبه‌ای بیان داشت گردن تمام مجرمین، به خصوص اراذل و اوباشی را که عربده‌کشی می کنند و قداره‌بندند خواهیم شکست و شدیدترین برخورد‌ها را طبق قانون خواهیم‌کرد. به گزارش

رسانه‌های ما دیروز ۲۷شهریور اخبار و ویدئو‌های زیادی از اراذل‌گردانی نیروی انتظامی در استخر تهرانپارس منتشر کردند.

در همین ارتباط، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مصاحبه‌ای بیان داشت گردن تمام مجرمین، به خصوص اراذل و اوباشی را که عربده‌کشی می کنند و قداره‌بندند خواهیم شکست و شدیدترین برخورد‌ها را طبق قانون خواهیم‌کرد.

به گزارش ایران مامن، از سال ۹۶ تا همین چند وقت پیش بارها در فضای مجازی تنها از منطقه استخر چندین بار فیلم‌های قمه‌کشی منتشر شد. اما سامورایی‌های پایتخت هربار آزاد شدند تا نهایتا دیروز پشت بلندگو و بدون ماسک از مردم عذرخواهی کنند.

گزارش تصویری خبرگزاری برنا از دستگیری اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس

 

دیروز اگرچه از تحقیر اوباش با کارهایی مثل انداختن آفتابه بر گردن خبری نبود اما هنوز این پرسش باقی است که تا کی از این راهکارها برای برقراری امنیت در شهر استفاده می‌کنیم؟

آیا مسئولانِ امنیت به این فکر افتاده‌اند که به راهکار سایر جوامع برای مبارزه با اوباش‌گری؛ از مصادره اموال و احکام قاطعانه تا اجبار مجرمان به ارائه خدمات عمومی نگاهی بیاندازند؟

نکته دیگر ذوق‌زدگی رسانه‌های ما بود که در مسابقه برای مخابره اوباش‌گردانی، غلط‌های فاحش املایی را نادیده گرفتند.

برنا

عصر ایران

تکلیف صدا‌وسیما و سایتش باشگاه خبرنگاران هم که مشخص بود؛ هیچ اشاره‌ای به اعتراض مردم به این اقدام و ترافیک ایجاد شده نکرد و فقط مصاحبه‌های تشکر تعدادی از مردم پخش شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات