تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 18:16
کد خبر : 2436

تداوم سرخی تالار به رغم بازگشت بازار در ساعات پایانی

تداوم سرخی تالار به رغم بازگشت بازار در ساعات پایانی

در حالی که ساعات ابتدایی معاملات امروز، وضعیتی ناامید کننده داشت، اما در ساعات پایانی معاملات وضعیت تغییر کرد و برخی نمادها افزایش قیمت پیدا کردند. شاخص کل بورس تهران امروز با ۱۳۹۶۸.۸۲ واحد کاهش معادل ۰.۸۸ درصد به ۱۵۸۱۱۹۱.۲ واحد رسید و بار دیگر کمی افت کرد. شاخص هم وزن بورس تهران هم با

در حالی که ساعات ابتدایی معاملات امروز، وضعیتی ناامید کننده داشت، اما در ساعات پایانی معاملات وضعیت تغییر کرد و برخی نمادها افزایش قیمت پیدا کردند.
شاخص کل بورس تهران امروز با ۱۳۹۶۸.۸۲ واحد کاهش معادل ۰.۸۸ درصد به ۱۵۸۱۱۹۱.۲ واحد رسید و بار دیگر کمی افت کرد.

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۳۰۳۱.۱۳ واحد کاهش به ۴۱۲۸۷۶.۳۷ واحدی رسید. بیشترین تاثیر را در افزایش را نمادهای «فارس»، «تاپیکو» و «پارس» داشتند. نمادهای «فملی»، «فولاد»، و «شپنا» هم بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص داشتند.
به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس امروز مثبت بود. این شاخص امروز با ۱۱۳.۶۷ واحد افزایش به رقم ۱۷۷۱۲.۹۴ واحدی رسید. نمادهای «آریا»، «بپاس» و «صبا» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «میدکو»، «ذوب» و «وهور» بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص داشتند.
در حالی که در ساعات آغازین روز، وضعیت بازار همچنان مایوس کننده بود؛ اما در ساعات پایانی روز، وضعیت بازار تغییر کرد و مثبت شد. این در شرایطی بود که میزان مشارکت حقوقی‌ها چندان چشمگیر نبود. نمادهایی نظیر «تاپیکو»، «سیتا»، «فروی»، «فولاد»، «شبندر»، «وبملت»، «شگویا»، «کچاد»، «هرمز»، «وغدیر»، «ومعادن» و «زاگرس» از منفی به مثبت تغییر جهت و برخی از این نمادها حدود ۱۰ درصد نوسان قیمتی را ظرف چند دقیقه تجربه کردند.

با وجود بهبودهای گاه و بیگاه شرایط بازار، عدم امکان فروش سهام عدالت نیز یکی از مشکلات موجود این روزهای سهامداران است. به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط فعلی بازار و عدم وجود خریدار در برخی سهم‌ها، امکان فروش سهام عدالت از سوی کارگزاری‌ها وجود ندارد و کارگزاری‌ها در حالی با تراکم درخواست‌های فروش سهام مواجه هستند که عملا راهی برای انجام آن هم نیست و این مسئله به نارضایتی سهامداران افزوده است.

خبر ورود برخی شرکت‌های جدید به بازار نیز از جمله موضوعاتی بود که مورد توجه سهامداران قرار گرفت. به نظر می‌رسد سهام شرکت ملی «رجا» به زودی به بازار عرضه شود و مورد استقبال سهامداران قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات