تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 19:14
کد خبر : 2439

در تنظیم بازار چه خبر است؟

در تنظیم بازار چه خبر است؟

زمزمه‌های گرانی مجدد اقلام غذایی امروز در رسانه‌ها مطرح شد؛ این در حالی است که به تازگی قیمت این کالاها شاهد افزایش چشمگیری بود و ۲هفته پیش رشد حدود ۹۰درصدی قیمت کره طی ۲روز انعکاس یافت. حالا تسنیم خبر داده که با توجه به افزایش قیمت کنجاله سویا از ۲۴۱۵ به ۲۶۵۰ تومان در کارگروه

زمزمه‌های گرانی مجدد اقلام غذایی امروز در رسانه‌ها مطرح شد؛ این در حالی است که به تازگی قیمت این کالاها شاهد افزایش چشمگیری بود و ۲هفته پیش رشد حدود ۹۰درصدی قیمت کره طی ۲روز انعکاس یافت.

حالا تسنیم خبر داده که با توجه به افزایش قیمت کنجاله سویا از ۲۴۱۵ به ۲۶۵۰ تومان در کارگروه تنظیم بازار تصمیم‌گیری شد که وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید تخم‌مرغ، مرغ و شیرخام و … را پیشنهاد و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدگنندگان در مورد نرخ تازه تصمیم‌گیری کند.

گفته می‌شود بعد از افزایش قیمت شیرخام به فاصله کمی قیمت انواع لبنیات نیز افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر از بازار گوشت قرمز خبر می‌رسد به طور میانگین فروش گوشت نسبت به پارسال ۳۰تا ۳۵درصد کاهش یافته است. البته بنابر اعلام رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی نرخ این کالا طی سه هفته گذشته تا ۵هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش ایران مامن، تصمیمات مربوط به تنظیم بازار و کاهش میزان حضور اقلامی مانند گوشت بر سر سفره خانوارها در حالی است که گاه در اوج انتقادات به افزایش قیمت یک کالا، مسئولانی در سطح معاون اول رئیس‌جمهوری مامور مهار نرخ تخم مرغ اعلام می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات