تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 14:05
کد خبر : 2514

نزدیک‌شدن ایران به جام جهانی/ درخواست بیمه ائمه جماعات/ برنامه تجلیل جوانان بسیجى جنوب شرق تهران از من/ جلسه فائزه با جلال رفیع/ قدرت فنی و علمی بالای آمریکا

نزدیک‌شدن ایران به جام جهانی/ درخواست بیمه ائمه جماعات/ برنامه تجلیل جوانان بسیجى جنوب شرق تهران از من/ جلسه فائزه با جلال رفیع/ قدرت فنی و علمی بالای آمریکا

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۷۶ / ۱۳ جمادى‌الثانى ۱۴۱۸ / ۱۶ اکتبر ۱۹۹۷ براى افتتاح همایش ائمه جماعات مساجد تهران، به مسجد کاشانک در شمال کاخ نیاوران رفتیم. قبل از جلسه، آقاى انوارى، ضمن ستایش زیاد از کمک‌هاى من به مساجد، توصیه‌اى براى سازمان برنامه و بودجه گرفت‏ که کمک به مساجد در سال آینده افزایش

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۷۶ / ۱۳ جمادى‌الثانى ۱۴۱۸ / ۱۶ اکتبر ۱۹۹۷

براى افتتاح همایش ائمه جماعات مساجد تهران، به مسجد کاشانک در شمال کاخ نیاوران رفتیم. قبل از جلسه، آقاى انوارى، ضمن ستایش زیاد از کمک‌هاى من به مساجد، توصیه‌اى براى سازمان برنامه و بودجه گرفت‏ که کمک به مساجد در سال آینده افزایش یابد. در سال جارى ۸۰۰ میلیون تومان داده‌ایم.

در مراسم، آقاى محمدجواد صادق‏زاده قائم ‏مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد گزارشى از خدمات مرکز داد و سه خواسته مطرح کرد: ۱- بیمه اجتماعى ائمه جمعه، ۲- تهیه خانه براى بعضى از ائمه مساجد ۳- ایجاد مرکز آموزش براى مبلغین دینى.

از کمک‌هاى فکرى و مادى من به مساجد تشکر فراوان کرد. من هم درباره نقش تاریخى روحانیت و ضرورت حفظ خصیصه مردمى‏ بودن و مسلح‏ شدن به اطلاعات و ابزار روز مربوط به تبلیغ و هدایت و توجه به زندگى مردم در شرایط حاکمیت دینى، سخنرانى کردم.

فائزه آمد. براى پذیرش برنامه تجلیل جوانان بسیجى جنوب شرق تهران براى خدمات من تأکید داشت. مناسب نمى‌دانم و آن را لغوکرده‌ام. قرار بود روز دوشنبه انجام شود؛ در روزنامه‌ها هم اعلام شده؛ باید فکرى‏ کنیم.

ظهر عفت میهمان نوه امام بود. کاظم مرعشی از جلسه‌اى خبر داد که با فائزه و جلال رفیع سردبیر روزنامه اطلاعات داشته‌اند، براى مقدمات کار انتشار روزنامه زن که فائزه امتیاز انتشار آن را گرفته است.

در گزارش‌ها، پرواز سفینه آمریکایى کاسینی به سوى زُحَل مورد توجه است. دیروز پرتاب شده، هفت سال در راه است و سپس براى مخابره اطلاعات مربوط به زُحَل، چهار سال دور آن خواهد چرخید. ضمناً سفینه دیگرى همراه دارد که در مسیر جدا مى‌شود و مى‌رود به دور یکى از قمرهاى زُحَل مى‌چرخد؛ انصافاً قدرت علمى و فنى بالایى دارند.

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۷۶

از تلویزیون، مسابقه فوتبال تیم‌هاى ایران و چین را دیدیم. با نتیجه چهار بر یک، به نفع ایران تمام شد که خیلى موجب خوشحالى ایرانیان است؛ چون گامى دیگر براى حضور در مسابقه جهانى فرانسه خواهد بود.

ساعت هشت و نیم شب به خانه رسیدم. سریال «تنهاترین ‏سردار»، درباره زندگى امام حسن(ع) را دیدم.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات